JOHANNA UTTERBERG - NU ÄR DET JUL IGEN

Johanna Utterberg

NU ÄR DET JUL IGEN
Nu så, nu kan det bli jul. Idag hoppade jag in och jobbade ett arbetspass här i närheten hos ett företag eftersom jag fick förfrågan om jag kunde ställa upp, och det gick väldigt bra utan några större problem. Så nu när jag betat av nio arbetstimmar så känns det skönt att veta att nu kan julen få skruvas igång, jag är så redo och har till och med lyckats få ordning på granleveransen inför imorgon. Puuuh så skönt! Ikväll blir det rester från gårdagens pannkaksmiddag och lugn kväll här hemma. Oj vad jag ska njuta in julhelgen nu!

- I samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Jag har faktiskt rustika ljus (dessa på bilden) i webshopen, så in och kika på www.stylemood.se. De finns i tre olika färger och kostar hela veckan ut endast 5 SEK/ST. Och förresten, tack till alla er som kommenterar om mina bilder, blir så glad att ni tycker om dem!
#1 - Amanda

Vad härligt, hoppas du får en bra jul helg! 😃❤️

#2 - Lucy

härligt att det gick bra och hoppas verkligen du får en riktigt mysig kväll :)

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh vad fint!!

#4 - Tilda Barkselius

Grym du är som hoppade in och jobbade, mysigt med pannkakskväll också!

#5 - Hemmamammafru.bloggplatsen.se

Det har varit ganska mycket tjat om att vi ska ha en vit jul. En vit jul som inte menas snö utan alkoholfri jul. Å det tycker jag självklart är bra.. Men det är inte heller något som jag upplever som ett problem i min familj. Vi nöjer oss lika väl med julmust som något annat. Även om jag gärna dricker lite vin eller en snaps till sillen. Shit jag tycker jag framstår som en alkoholist hur jag än formulerar mig. Men alla som känner mig vet att så inte är fallet.
Något som jag upplever som ett större problem är mobiltelefonen. Den däremot tycker jag är en grej som INTE hör hemma på julafton!!! Julafton ska firas med närvaro!!! Därför kommer jag att checka ut från cybervärlden kl 15.00 när Kalle Anka börjar och låta min mobil sova fram tills att julafton är över!!! Är vi överens?!
Jag ska fira julen med mina nära och kära!!! Ska vi köra en dill?
Vem är med mig på detta???
Min bloggadress: http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

#6 - Marie

Så fina ljus och vad roligt att fått jobbat lite då

#7 - Mikaela

Tror alla kommer njuta av julhelgen! <3
Såå fin bild :)

#8 - Shazi

love it, jättehärlig design på bloggen du har

#9 - Netti Starby

Vad roligt att du fick jobb idag! :-D Kramis

#10 - Flisan

sv: ja verkligen :D

helt sjukt att det är julafton imorgon :O :P

#11 - Ida Lindborg ♡

såå mysigt med jul!

#12 - jessy

- Ska med ha sammet imorgon :D

#13 - HTTP://nouw.com/carroat

Duktig du är! God Jul till dig med :)

#14 - Celine

Hoppas du får en jättefin jul nu!

#15 - SOFIA

sv: Åh, tack snälla! Hoppas du får en mysig jul :)

#16 - Denise

Myspys!

#17 - Natalia

Duktig du är som jobbat!

#18 - NICOLE

Kul att få rycka in på jobb =) Och så mysigt det ska bli med julafton. Hoppas du får ett underbart firande. Stor kram

#19 - MALIN

Soooom jag längtar till imorgon! Det ska bli helt underbart med julafton! Kram

#20 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Hoppas grannleveransen gick bra och mums vad det lät gott med pannkakor! :) Önskar dig en riktigt fin Julafton finis! <3

Svar: Det blev så fint med granen i vår lägenhet! Hoppas du hade en jättemysig julafton min fina vän!! <3
Johanna Utterberg

#21 - Pauline Hurtig

hoppas du hade en jättefin jul!