JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: DUKA MED MARMOR

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: DUKA MED MARMOR
- I samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
När julfikan ska fram så är det väl klart att man ska duka upp den lite extra fint!? Det tycker i alla fall jag! Duka med saffranslängder eller pepparkakor på de nya vackra marmorbrädorna från min webshop! Eftersom det är 20% på hela webshops-sortimentet denna vecka (firar ju StyleMood som fyllt ett år precis) så kan man fynda dessa marmorbrädor till superpris just nu, nämligen endast 191,20 SEK (ordinarie pris 239 SEK)! Modellen på bilden finns även i en vacker dramatisk grön färg för er som vill ha lite mer färg på era köksdetaljer. Tänkte ge er ett litet smakprov på hur det kan se ut när man lägger upp på fin marmorsten, jag har dessutom slängt in mina fina mönstrade dricksglas i bilderna, som även dem finns i webshopen (går att köpa separat eller i ett 6-pack). Hoppas ni gillar det!
Och hörrni, passa på att fynda en massa julklappar nu när det är 20% på allt! Beställ direkt på www.stylemood.se eller maila mig din beställning på [email protected]. Happy shopping!
Marmorbrädan hittas HÄR / Dricksglas i 6-pack hittas HÄR
#1 - MartinaOlsson

Hej! Jag vill bara tipsa dig om att lucka 9 i min julkalender nu är öppen :) I dagens lucka kan du vinna tandblekningskitet "Ultimate" från White One som innehåller allt du behöver för att få et vitare leende! Låter detta som något för dig? Klicka då på länken nedan för att vara med och tävla :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/64036/julkalender-lucka-9-5/
(en ny lucka öppnas varje dag klockan 11.00 t.o.m. den 24:e december)

#2 - Fani

Jättefin marmorbräda :) Älska allting i marmor! Och saffransbullar med för den delen :)

#3 - Celine

Sååå snygg!

#4 - jessy

Loooove it!

#5 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så fint det är :D

#6 - Natalia

Så himla roligt att du är med i tävlingen, lycka till!
Hoppas du får en jättebra kvälll!
Kramis <3

#7 - Gabriella

Åh jag älskar marmor, såå snyggt!!

#8 - moamedalicia.blogg.se

Jag älskar marmor. Var så nära på att handla hem den från din shop igår men får vänta 😳 Hoppas den finns kvar nästa månad. 😍

#9 - MALIN

Att duka med marmor är nog det bästa som finns! Kram

#10 - Jeanette

Dom där marmorbrädorna är så galet fina! Vill bara skaffa en egen lägenhet så jag kan inreda med så fina saker :)

#11 - Natalia

Alltså så fint! :D

#12 - Flisan

Grymt snyggt :D

#13 - Matilda Berlin

Jag vill så gärna ha en sån marmorbricka! Har precis skrivit upp den på min önskelista som ska bifogas till resten av familje ;) Kram finaste du <33

#14 - Therese

Det är riktigt fint med marmor :D

Kolla gärna in julkalender i min blogg med en ny lucka varje dag fram tills julafton med tävlingar och rabattkoder :D

#15 - Pauline Hurtig

marmor är så snyggt!

#16 - Mirre

Ohh så gott och fint =D, förresten vart är muggen köpt du har i headern? från din shopp?

#17 - Tilda Barkselius

Himla bra tips, ska se till att kika in på hemsidan!

#18 - Flisan

sv: vad kul att du tkr det :D

#19 - NICOLE

Självklart ska det dukas snyggt :D Jättefint med marmor. Kram

#20 - Fanny

åh superfint <3

#21 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Älskar dina produktbilder, ser så bra ut! Du är grym! Man vill helst köpa allt på bilden, haha! :D