JOHANNA UTTERBERG - FEBRUARY TAG

Johanna Utterberg

FEBRUARY TAG
Nu var det dags för en ny lista tycker jag och jag har en liten fundering på att köra denna i slutet av varje månad, eftersom den är både rolig och de flesta sakerna varierar ändå månad från månad. Vad tror ni om det?
 
Månadens färg: Blekrosa, helt utan tvekan! Jag beställde ju in lite produkter till min webshop i det som skulle komma och bli vårens färg, och nu är jag helt förälskad i den! Gillar den bara mer och mer när jag ser den, så jag vill ju själv behålla dessa vackra necessärer från min webshop.
 
Månadens citat: "Det är okej att inte va okej hela tiden". En sån period i livet har det varit och kan inte känna att något annat än just dessa ord faktiskt stämmer in. Som farfar sa när jag fyllde vuxen, solen kommer inte skina varje dag och det är ju lite av samma mening som i citatet att ibland få känna sig annat än okej.
 
Månadens favorithändelse: Våra frasiga våffelfrukostar som jag och sambon hade i början av månaden, samt att jag fick första leveransen från min nya leverantör Broste Copenhagen!
 
Månadens te: Har nog bara druckit två koppar te under månaden, varav den ena nu på morgonen till min avokadomacka, och det var med chai-smak, så den får det bli!
 
Månadens detalj: Kaktusar i alla storlekar och former, samt andra gröna växter. Har haft stort fokus på det här hemma och köpt på mig mer än jag behöver bara för att få ha lite grönt och fint i hörnen.
 
Månadens accessoar: Mitt nya halsband som har en tag av både min och Patriks första bokstav. Är riktigt nöjd med det.
 
Månadens låt: Har mest lyssnat på gamla dängor, men annars tycker jag om hela Ronan Keatings nya album! 
 
Månadens projekt: Att få ihop vardag med extrapass med företagsjobb och roligheter. Ska fortsätta jobba på det!
 
#1 - Veronica Wallgren

Super härligt inlägg att titta tillbaka på månaden :)

#2 - Sanna

Älskar sån här läsning! Önskar dig en fin Måndag :D

#3 - Tea Rajkovic

Blek rosa är så fint!

#4 - VERONICA - fashionblog

Guud så härligt inlägg! Kul att läsa!! :) Kramar!

#5 - Caroline - 4barns mamman utomlands

Åh vilken rolig tag, den måste jag sno!
Och underbara bilder!!

#6 - Jessica Högberg

Härlig månadslista!

#7 - Kaisa

Det är verkligen okej att inte vara okej hela tiden. Inte mer än människor! :)

#8 - Linn Strömberg

Åh vad kul att läsa! :D

#9 - Caroline

Vilken härlig lista! Halsbandet var superfint! :)

#10 - MALIN

Vad kul att läsa! Denna snor jag gärna! Kram

#11 - Liene Svärd

sv: Ja, kommer bli experience från Afrika :)

Intressant lista.

#12 - sandra.

så roligt att läsa :D
jag älskar verkligen blek rosa =) det är så fint!

#13 - Days by Johanna

Kul tag :) Visste inte Ronan keating släppt nytt :)

Ja det finns många andra ord man kan använda istället för hata, som avsky, ogilla, tycka mindre om osv.

#14 - Matilda Berlin

Åh vilka fantastiska bilder! Låter som att det varit en riktigt bra månad =)

#15 - Prietha

Så kul att läsa!

#16 - Erica

Älskar citatet! <3

#17 - Petra

sv ja vi får se

#18 - jessy

Va roligt att läsa :D

#19 - Terese

Åh så härligt att läsa och superfin bilder!

sv: Tack så supermycket!
Kramis

#20 - sommarblom.blogg.se

Gott med avokado :D

#21 - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Vilket roligt inlägg :)

#22 - Celine

Kul lista! Får jag sno? :P

Svar: Ja klart, sno sno sno!!! :)
Johanna Utterberg

#23 - natalia

Så roligt läsning! :)

#24 - Henrik Olsson

Mitt projekt blir att få klart en av hundgårdarna! :)

#25 - Bambi

älskar månadens citat :D Det stämmer så väldigt bra in på mig känns det som. Att man liksom måste komma ihåg att det är okej att inte vara okej.

svar: Åh ja :P Vi hade en underbar helg. Det var så skönt att få träffa honom efter 2 veckor isär.

#26 - Viktoria Eriksson

så kul att läsa, tror jag snor den ;) Fina bilder! :)

#27 - Emelie Andersson

sv: tack så mycket fina du :)

#28 - Skogsraah

Kul tag :)

#29 - ISABELLA

Kul tag!! :)

#30 - Lis Mari

det låter kul :) Ja, min februari var egentligen inte så härlig i och med influensan i så många veckor. Men vad gör man! :)

#31 - Lucy

Otroligt roligt inlägg :D

#32 - Hanna

hoppas du har haft en bra start på denna vecka ! :)

#33 - Ellen Gräntz

Åh, vilken rolig lista! Så bra idé att göra den i slutet av varje månad ju. Jag har dock inget vettigt att fylla i för den här månaden känns det som, haha :)

#34 - Josefine

Yay kaktusar, me like haha :)

#35 - JoJo

kul att läsa! :D jag tycker absolut att du ska köra den i slutet av varje månad!

sv; ja men visst gör det? :)

kan tänka mig att det var mysigt att ni båda var lediga samma helg :) håller tummarna att ni kommer bli det snart igen!

ja jag har börjat ta lite kommentarer i taget nu senaste dagarna. känns bättre då faktiskt :)

åh vad gott med tacos! :) det är nåt jag aldrig tröttnar på ^^
hoppas att din vecka har börjat bra fina du! kramar <3

#36 - Miss Philipsen

Vad hungrig jag blev av avokadon nu då (:

#37 - CAMILLAESI

Kul att läsa :-)))))))) Håller med dig, blekrosa är super fint :-D

#38 - Carolina Thoor

Roligt inlägg! :D

Sv; hon tackar nog! :)
Jo tack, min helg blev bra trotts allt jobb. Hoppas din helg också blev bra! :)

#39 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Så roligt att läsa :D.

#40 - Veronica Wallgren

Din lista är verkligen super härlig. Är det okej om jag kopierar den? Alltså behåller rubrikerna men sen självklart skriver eget?

Svar: Självklart får du göra det, det är bara kul och läsa vad andra svarar! :D
Johanna Utterberg

#41 - Amanda CL

kul lista :)

#42 - Amanda

Så kul lista! :D Kram

#43 - http://siliiins.blogg.se

Kul lista! :)

#44 - Tuva Björnwall

vilken rolig lista! :D

#45 - Amanda Jönsson

Vilket roligt inlägg!

#46 - Jessica

Bra idé med men månadslista, kanske snor den av dig! Och åh du har så otroligt fina bilder, man blir så glad av dom haha! :)

#47 - Sarah

Ja älskar rosa :)

#48 - Carolina Thoor

Sv; kul att du gillade inlägget! :)

#49 - Pauline Hurtig

rolig tag!

#50 - Liborius

Åh älskar sådana här tags:D

#51 - Katarina

Bra lista!

#52 - http://siliiins.blogg.se

Härligt inlägg :)