JOHANNA UTTERBERG - MANGO TILL FRUKOST

Johanna Utterberg

MANGO TILL FRUKOST
Tog lite sovmorgon idag och gjorde sedan i ordning en frukost bestående av mangobitar och te. Igår var en riktigt "karmaärenbitch-dag", så efter att både ha vaknat upp arbetslös och fått besked om att vi var tvungna att ställa in hela London-resan, var jag så ledsen. Dock så kom jag och Patrik överens om att åka iväg sen senare i vår istället, så det känns bättre nu trots allt, men ni förstår besvikelsen såklart. Dessutom ringde chefen upp mig igår efter lunch och bad mig komma in och jobba ikväll, vilket gav mig lite hopp om att jag i alla fall kan få ihop några timmar i januari och det gör mig en aning lugnare i själen!
 
 
#1 - Carina

Mango som är så gott!! :) Kram

#2 - Sarah

Hoppas du kmr få jobba mkt timmar :)

#3 - Amanda CL

oj har missat något, varför var ni tvungna att ställa in den?

har bytt bloggportal till blogg.se igen :)

#4 - my

Åh vad jobbigt att du blev arbetslös!! Tur du får komma och jobba ändå! :)

#5 - Erica

Men.. nej! :( Bra att du verkar få jobba lite ändå i januari åtminstone. Hoppas att allt löser sig! <3

#6 - Rebecka

Åh älskar mango!

Svar:
Det var det också :)
Åh det hoppas jag med, så segt att ha varit arbetslös i 2 år! Blir tokig!!

Kram

#7 - Anita

Åh, bästa!! :D

#8 - Kaisa

Vad tråkigt med resan. Förstår att du blev ledsen. Hoppas ni kommer iväg vid senare tillfälle iaf. :)

#9 - Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Gott!:) Nej vad tråkigt med resan:(

#10 - Tisa

Åh jag skulle också bli jättebesviken. Fast hoppas ni kommer i väg i vår i alla fall!

#11 - NICOLE

Men va ? Kan ni inte åka på resan nu? :((
Härligt iaf att du fått jobba lite extra! SV: har du inte hört dem? Har de inte kommit till Gotland än ;) Haha :)
å så typiskt! Men det löser sig ju alltid, du kan nog vanka dig framåt :)

#12 - a n n i k a

Gott!

#13 - Boel

Så inspirerande bild! Älskar mango :D

#14 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Vilken härlig bild! Frukosten såg väldigt god ut, men vilken skitdag du fick :(. Så trist med resan! Kram på dig!

#15 - sarah

aaa det var det oxå =)

#16 - Katarina

Åh vad gott! :D

#17 - Terese

Såååå gott!

sv: Men tack fina du, vad roligt att du tycker det!!
Åh ja vad bra, då kommer jag absolut göra det snart!!
Kramis

#18 - Prietha

Så synd med London-resan! :(

#19 - Lis Mari

stackars, stackars er... hur kommer det sig att londonresan ställs in? Kan ni gör något? Annars får du se fram emot våren :)

#20 - Pauline Hurtig

mums!

#21 - Sandra

Låter som en helt perfekt morgon efter tråkiga besked. Hoppas allt ser lite ljusare ut idag!

#22 - Ida - foto & häst

Åh mango är så fantastiskt gott! :)

#23 - Caroline

Älskar mango! :D