JOHANNA UTTERBERG - TIGER TILL VÄGGEN

Johanna Utterberg

TIGER TILL VÄGGEN
Har ju glömt och visat upp ett print som jag klickade hem i mellandagarna! Tycker att den verkligen är så häftigt och kommer bli perfekt på den tavelvägg som jag vill skapa i närheten av sängen eller i hallen. Kan också berätta att jag ägnat några timmar åt att måla senaste veckan, så nu är i princip hela stora rummet klart, det ska på lite mer färg på en vägg bara och halva hallen är målad. Det blir så bra! Har fortsatt idag, varvat med lite städning. Och så mysigt och ha sambon hemma som sällskap så här mitt i veckan.
 
 
#1 - JoJo

åh vilken fin print! :D

sv; tack vännen, vad kul att du tycker det :)

haha åh, vad roligt att dom redan har ringt efter dig! det måste ju uppskattas! :D

åh jag förstår också att du grät en skvätt då du såg avskedet. jaha, blev ni tillsammans den dagen då han dog i kraschen? usch jag minns det beskedet än som om det vore igår. jag blev riktigt ledsen när jag fick veta det och trodde inte att det var sant. han var en av mina favoriter i fastfilmerna <3

hoppas att du har en bra vecka finis! :) kramar <3

#2 - Erica

Wow, vilken snygg! :D

#3 - Celine

Men åh så snygg!

#4 - Viktoria Eriksson

så snygg! :)

#5 - Skogsraah ☾

Så fint!

#6 - Amanda - Skönhetsblogg

Åh vilket fint print! Älskar lejon. Kram

#7 - ISABELLA

men åh så fin!

#8 - a n n i k a

Så snyggt!

#9 - Bambi

Men gud så snygg :D Du har verkligen öga för sånt där du !!

#10 - Sanna | Beauty & Bride

Den var verkligen supersnygg tkr jag :)

#11 - JoJo

sv; ja visst är dom snygga? :D gillar dom asmycket! får se om jag klickar hem ett par nån gång.

men vad roligt att du har fått lite schemalagda tider i slutet av denna månad och i början på februari! :D förstår att det uppskattas mycket!!

är lite sjukt ändå att det kan påverka en så mycket när man aldrig har träffat människan. för jag har inte blivit lika ledsen när andra kända personer har gått bort. kul ändå att han också var din favorit i filmerna <3

härligt att du har en bra vecka. det har jag också faktiskt :) kramar <3

#12 - Amanda

Men åh vad snyggt :D

#13 - Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Åh vad snygg!:)

#14 - linah

va fint!! <3

#15 - MALIN

Wow! Vilken snygg tavla! Kram

#16 - Emma

Jätte fint print! Är det din bild i headern med almenackan på? I så fall, vart har du köpt den? :)

Svar: Tack så mycket! Ja det är min egna bilder i headern, så jag kan berätta att jag har köpt almanackan på Coop, 59 kronor! :)
Johanna Utterberg

#17 - Amanda CL

vilken vacker!

sv: tack :D

nej vad synd :(

#18 - Ida - foto & häst

gud så snygg!! :D

#19 - Henrik Olsson

Riktigt fin! :)

#20 - nouw.com/februariibarn

Sv; Gör det, du kommer nog inte bli besviken :)

#21 - Terese

Sååå snygg tavla!

sv. Tack fina du!!
Kram

#22 - ♫♪ sandra

snyggt!

#23 - Sarah

Den va jättefin :)

#24 - Tisa

Snygg tavla! :)

Sv: Haha ok :)

#25 - MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

#26 - Liborius

Superfin!

#27 - Jessy

Åhh, vilken fin!

#28 - my

Snygg :D

#29 - Lund Johanna

Verkligen supersnygg! Kommer sitta som ett smäck i en samling på väggen!

#30 - Linnea

Åh, så fin!!

#31 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Wow, vad snyggt! Nu blev jag lite avundsjuk faktiskt, blev helt kär! :)

Svar: Tack snälla du och jag förstår det, tycker att den är sååå cool!! :)
Johanna Utterberg