JOHANNA UTTERBERG - VÅFFELFRUKOST

Johanna Utterberg

VÅFFELFRUKOST
Jag hade en härlig fredag igår, jag hann fota lite nya bilder till företagets marknadsföring och njuta av god mat ute med Patrik och hans familj. Att dessutom gå och lägga sig tidigt en fredagskväll efter en ledig dag och sen vakna upp och känna att det "bara" är lördag idag är så skönt. Helger har ju en tendens att gå så fort annars. 
 
Det här skulle ju vara min första lediga helg sedan jul, men nejdå, istället hoppar jag in för en sjuk kollega mellan 13.30-21.15 och får lite extratimmar! Har åtminstone haft en härlig mysmorgon med min karl här hemma och ätit nygräddade våfflor till frukost, så jag är mer än laddad inför kvällspasset. Ha en go lördag!
 
 
#1 - rememberthiis.blogg.se

Gott :D

#2 - Josefin Nilsson

Åh vad mysigt och gott med våfflor!

#3 - Amanda CL

åh vad gott :D Måste skaffa våffeljärn!

sv: ja känns riktigt skönt att vi hittat nu :D

#4 - Boel

Mums vad gott!

#5 - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Som jag tjatar på min sambo att vi MÅSTE köpa ett våffeljärn... Hade velat vaknat upp till en sån här frukost varje dag :D

#6 - Natalie Salazar

åååh så gott!!!
länge sen jag åt våfflor, mums!' så bra kamera du har, själv måste jag ta och köpa mig en bra
viken har du? redigerar du bilderna också?

#7 - Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Mums vad gott det såg ut:)

#8 - a n n i k a

Super mumsigt! :D

#9 - ISA

hej perfekta morgonen! det är något speciellt med helgmorgnar alltså.. oavsett vad man gör så känns det extra härligt :)

#10 - Henrik Olsson

Åh, våfflor var länge sen man åt! :)

#11 - caroline

men alltså ser verkligen SÅÅÅ gott ut!!

#12 - Skogsraah

Åh vad gott :)

#13 - Madeleine

Med dessa fina bilder så kan man ju inte annat än bli sugen på våfflor.

#14 - sarah

åh ser gött ut

#15 - Lisa Elisabeth

Åh men gud så gott!!

#16 - natalia

Mums :D

#17 - Emma Engström

Åh vilken underbar frukost! :D Kram

#18 - Emelie Andersson

åh vad gott det ser ut, himla fina bilder också :)

sv: tack så mycket fina du, vad glad jag blir :)

#19 - Amanda Jona [SPONTAN]

Men mums så gott!

#20 - Linda

va mumsigt.

#21 - Caroline

Såg magiskt gott ut!

#22 - Sarah

Gott me våfflor :)

#23 - Anonym

Gott med vofflor!! 😁

#24 - Mikaela

Vad gott med vofflor!! :)

#25 - Malin Thorell ♔

Våfflor är ju så himla gott :D

#26 - OLIVIA

Lyxfrulle.

#27 - Pauline Hurtig

men mums!

#28 - Beatrice Jakobsson

Det där såg verkligen såååå gott ut, blev riktigt sugen på det när du laddade upp bilden på instagram dock kunde jag inte fixa några goda våfflor själv så kanske får ta och köpa ett våffeljärn och fixa några goda våfflor! :)

Du är verkligen så duktig som hoppar in och jobbar hela tiden! :)


Svar: Det var hur gott som helst, våfflor är ju så smarrigt! :) Förstår att du blev sugen, tycker verkligen du ska köpa ett våffeljärn för det är verkligen värt det alla gånger! :)
Tack snälla, du ska bara veta vilken start jag haft på veckan! Hoppat in måndag, tisdag, onsdag och ska göra även imorgon! ;) Inte hunnit med någonting annat vill jag lova! ;)
Johanna Utterberg