JOHANNA UTTERBERG - ETT GLAS RÖTT

Johanna Utterberg

ETT GLAS RÖTT
Här var det fredagskväll efter en jobbig dag på jobbet och sambon har nu gått på tre veckors semester (och nej, jag är inte aaalls avundsjuk...). Jag har inte en ledig dag i siktet förrän nästa lördag, men passar på att mysa lite med ett glas vin i soffan ändå och med en drös av inredningsmagasin så dämpar det ångesten lite. Ska nog skära upp lite charkisar och ta fram ost och kex också åt oss också, allt för att vardagslyxa just när livet känns lite trögt. Underbart är det åtminstone att veta att jag har sambon hemma i flera veckor utan att vi ska behöva gå om varandra under våra arbetsdagar. Och nästa vecka får jag julleveransen (plus några nyheter) från Broste Copenhagen, till webshopen!
 
 
#1 - rememberthiis.blogg.se

Gott :)

#2 - Marie

Låter som en helmysig fredag ändå =D

#3 - Anonym

Vilken fin blogg du har! :)

#4 - Nativesofyggdrasil

Vilken fin blogg du har! :)

#5 - Carolina Thoor

Tråkigt att ni inte kan ha en semester tillsammans, men som Niclas uttryckte det så är det såhär då man är ung. Man arbetar in semestern för att kunna ta ut den senare i livet osv osv. Men det är samtidigt trist, men man har oftast helgerna tillsammans iallafall! :)

Sv; kul att du tyckte om nya Tarzan filmen! :)

#6 - Netti Starby

Men så himla fina saker och jag blir så imponerad :-D Kram

#7 - MALIN

Gott med vin! Fast rött är ingen höjdare för mig! Jag föredrar vitt och rosé :) Kram

#8 - FrökenTV, bloggen om tv och film

Mys

#9 - ajlimullersandvik.blogg.se

bra att ni tillvaratar kvällarna med varandra. Det är viktigt att ta hand om sin respektive när den är stressad och mår dåligt!

#10 - Julia

Mysigt!!

#11 - Misstossequeen

Mysigt :)

Svar: Ja, jag blir som ett barn på julafton haha

#12 - Dixi Wonderland

Jag kommer snart göra en ny beställning hos dig! Ska ge bort lite saker i födelsedagspresenter ;)

Svar: Åh vad roligt!! Ser fram emot det! :)
JOHANNA UTTERBERG

#13 - Henrik Olsson

Man får unna sig ibland! :)

#14 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh lyxigt det låter :D. Vin är härligt :)

#15 - Sarah

Va skönt för honom me semester :) Har oxå de nu :)

#16 - N

Det blir ost och kex här ikväll, love it!

#17 - Alexandra

Bara älskar dina bilder!"! Blir så inspirerad!!

#18 - FrökenTV, bloggen om tv och film

mysigt

#19 - ♀ Sara Ben's ♀

Vardagslyxen du beskriver där låter härlig! Sådant behövs för att klara av resten av vardagen ^^ Gott.