JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: FÖLJ STYLEMOOD PÅ INSTAGRAM

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: FÖLJ STYLEMOOD PÅ INSTAGRAM
Jag vet att många av er redan följer mig och mitt företag StyleMood på instagram, men för er nya läsare och för er som faktiskt har missat att jag finns där, får mer än gärna gå in och följa mig! På företagssidan slänger jag upp lite inspirationsbilder med mina produkter och vad jag gör mellan varven.
 
Nu vet jag att varorna är på ingång till lagerlokalen och förhoppningsvis så kan jag småfota lite av de nya grejerna i helgen då jag ska gå igenom beställningen och packa upp. Hinner inte innan eftersom jag jobbar heldagar på Coop både torsdag och fredag innan jag går på några dagars ledigt, men sen så är det fritt fram för att fota nya produktbilder och börja sälja varorna i webshopen. 
 
 
#1 - tess

Oh vad roligt, detta visste jag faktiskt inte! Kul att du tipsade oss :D

#2 - Gabriella

Åh så roligt, måste ta och följa nu!! Kram

#3 - mallan

Måste jag göra, finns ju så mycket fint där inne :)

#4 - Amanda

Älskar bilderna i din feed! :D

#5 - Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Ska genast in och följa! :)
Svar; Tuva-Li tackar så mycket 😘. Visst är den söt? ☺️

#6 - Emelie Pahlin

Åh ska in och kolla! :)

#7 - T e r e s e F l i n t h

Åh gör jag redan ;)

sv: Åh ja jag fick den faktiskt redan i tisdags, är supernöjd verkligen!! Tack!
Kramis

#8 - Tilda Barkselius

Du lägger upp så otroligt fina bilder där, har varit inne och kikat massor av gånger utan att börja följa. Ska bli ändring på det nu :)

#9 - natalia

Jag följer redan ;)

#10 - natalia

Jag följer redan ;)

#11 - trisiaa

Vad roligt! :D

#12 - Tuva Björnwall

så grymt fina saker har ni!

#13 - Liene Svärd

Kul att det finns på instagram nu :)

#14 - RockBarbie

Jaha, men vad kul med egen webbshop! Var det svårt att starta egen shop på internet? Ska spana in Stylemood på instagram och följa :)

Svar: Superkul! Ja, det är en liten process såklart, men helt klart värt det! :) Hoppas du gillar min instagram!
JOHANNA UTTERBERG

#15 - linah

will do:D!

#16 - Henrik Olsson

Jag har tyvärr inte Instagram! :/

#17 - jessy

Hejsan!
Vinnaren av månadens blogg är nu uppe på bloggen, kolla in om det blev du som vann! :D
Ha en bra dag, kram.

#18 - Jeanette

Följer redan Stylemood på instagram :) Du lägger upp så fina bilder där :)

#19 - Emelie Andersson

Det visste faktiskt inte jag, att det fanns ett instakonto alltså ;)

#20 - Amanda

Bra tips, den ska jag följa!