JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD I VITT OCH SILVER

Johanna Utterberg

STYLEMOOD I VITT OCH SILVER
Företagandet går framåt och det är himla roligt, just nu jobbar jag med vad jag ska bredda sortimentet med för fortsatt god utveckling. Tror jag har en god grundidé att jobba vidare på, men ska sätta mig ner med allt på fredag när jag äntligen är ledig igen. Imorgon jobbar jag heldagspass mellan 07.30-21.12, fick ta kvällen också på grund av sjuka kollegor, så jag ska bara hoppa i duschen och sedan rakt i sängen för att orka med morgondagen. Men det går nog bra ska ni se!
 
På bilden nedan ser ni några av mina produkter från webshopen, den vita marmorbrädan kostar 179 SEK, de små ljusstakarna i marmor kostar 129 SEK och lampsockeln blir din för 249 SEK. In på www.stylemood.se och kika vetja, det finns andra fina artiklar att klicka hem också!
 
 
#1 - Veronica Wallgren

Det är så himla fint med marmor :)

#2 - FannyFredrica - [Fotografering]

Så kul att företaget går framåt! :D

#3 - Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att höra att det går så bra! :)

#4 - Alice

Grymt snygga produkter ni säljer!

#5 - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Älskar att läsa dina inlägg om ditt företag. Tycker det är så intressant och så otroligt spännande då man kunnat följa dig från start med detta :D

#6 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Så fint :D. Gillar verkligen lampan och brickan :)

#7 - Amanda

Så fint! :)

#8 - Terese

Åh så snyggt!

sv: Åh tack snälla finis! :)
Kramis

#9 - Celine

Så snygga saker!

#10 - Tuva Björnwall

så snyggt :D

#11 - Lydia

fint!

#12 - Natalie

tack gumman :) en fråga
kommer det komma in en bricka i marmor med kanter är ute efter en som jag kan ha min tvål och lotion i :)

#13 - lucy

åhh så fina :D

#14 - jessy

Åh, så kul :D

#15 - Amanda

Så kul att det går framåt och så himla fina produkter!! :D Sv: Tack snälla finis :D Kram

#16 - CAMILLAESI

kul att du går bra :DD

#17 - Jessica

Alltså marmorbrädan, så himla snygg. Tycker alltid Stylemood har så fina grejer, vill typ köpa allt!

#18 - Gabriella

Såå himla fint!! Kramis

#19 - Rebecka

Åh vad roligt att det går bra :)

Svar:
Tack så mycket :) Är så nöjd, dock har det redan blivit smutsigt tyvärr :/

Kram

#20 - Tisa

Fin, fint! :)

#21 - Jessica

Åh blir så inspirerad varje gång jag kikar in här. Den där marmorbrädan måååste jag ha!

#22 - Marlene

snyggt!!

#23 - Prietha

Så fint, älskar brickan!

#24 - Sanna

Va härligt att det går bra, lampan är riktigt snygg :D:D

#25 - Josefine

Oj långa pass!!

#26 - Pauline Hurtig

så himla snyggt!

#27 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul att du ska göra ditt sortiment bredare och att allt går framåt! :) Riktigt roligt att höra faktiskt! :)