JOHANNA UTTERBERG - SPONSRAT INLÄGG: MEGAREA PÅ STYLEMOOD.SE

Johanna Utterberg

SPONSRAT INLÄGG: MEGAREA PÅ STYLEMOOD.SE
(Sponsrat inlägg)
 
Jag har pressat priserna ytterligare lite till på många av mina produkter i webshopen och det är riktiga fyndpriser mellan 20-300 SEK! MEGAREA kallas det! Nedanför ser ni några av artiklarna jag säljer, i inspirerande bilder med priserna för att ni lättare ska se vad det kostar. Mer info om varje produkt hittar ni på sajten stylemood.se och där går det bra att beställa med säker kortbetalning/faktura via KLARNA, allt för att ni kunder ska känna er trygga när ni handlar hos StyleMood på nätet. (Adlink)
 
Marmorhyllorna är slutsålda och det finns endast ett fåtal kvar av glasboxarna, de rektangulära skärbrädorna, runda marmorfaten och de små mönstrade skålarna som säljs i 3-pack. I nästa vecka kommer dock en ny produkt in i två olika färger och fler Esther Ljusstakar i kopparfärg, samt en ny typ av skärbräda i marmor! Längtar tills jag får visa upp de nya grejerna även om det bara är två stycken! Men lugn, mer kommer och jag filurar just nu på vad som blir de nästa produkterna att ta in i StyleMoods sortiment!
 
#1 - Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Måste in och shoppa loss känns det som :).
Vill förnya hemmet nu i nya lägenheten

#2 - Liene Svärd

sv: Generellt sagt är hon duktig :)

Älskar glasflaskorna med sugrör!

#3 - Susanna Maria

Fin blogg du har :)

#4 - Emelie Andersson

Åh så fint! :)


sv: ja det var väldigt skoj faktiskt :)

#5 - josephine Asplund

Så fiint?= Hoppas du haft en bra helg och får en underbar söndag, kram<3

#6 - MALIN

Sååååå bra rea! Attans att jag bara lever på studiebidrag samt har tre resor inplanerade....annars hade jag slagit till stort! Kram

#7 - Terese

Men så härligt! och har du bytat design på bloggen? Jättefint!

sv: Ja den är bra!
Kram

#8 - Ramona

Åhhh då måste jag kika in där :) Hoppas jag kommer ihåg det. Kram och jag hoppas du mår fint raring <3

#9 - Tuva Björnwall

åh vad fina saker!!

#10 - natalia

Jättefint!

#11 - jessy

Spännande! :D

#12 - trisiaa

Åh va fina marmor skivor!

#13 - Celine

Så himla fina saker!

#14 - NICOLE

Men å vad kul! Är inne rätt mycket och kikar men det är som sagt farligt att shoppa nu innan flytt! Men så småningom blir det en beställning! =)
SV Absolut är det så :) Funkar det bra tycker du? Kram

#15 - ajlimullersandvik.blogg.se

Måste du skriva att det är sponsrat även när det är ditt eget företag? Det är ett himla fint företag. Om du någon gång vill samarbeta med andra bloggare så kommer jag vara först att anmäla intresse känner jag >.<

Tack för komplimangen om min nya design :D

#16 - natalia

Hoppas du haft en riktigt bra dag!

#17 - Hanna Sahlqvist aka Hannavic

Men åhh vad kul!! Snyggt :)

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

#18 - Jeanette

Så himla fina saker! :)

#19 - jessy

Hoppas du haft en bra helg! :D

#20 - Gabriella

Såå fina saker!!

#21 - NICOLE

SV: Henrik flyttar i juli men jag har kvar vår nuvarande lägenhet till augusti då jag jobbar kvar "hemma" över sommaren :) Börjar bli lite spänd faktiskt men tror det kommer bli bra! Vi planerar inte att bo där så länge =)
Å, vad tungt. Förstår att det känns jobbigt :( För oss funkar det ok förutom vissa skift som Henrik har, t ex nu i veckan jobbar han mån och tis natt så då stannar han kvar så vi ses ju näst på onsdag. Men äh, jag jobbar / pluggar så det är väl bra ibland med ;D
Har du mycket Coop-jobb i veckan?? Kram

#22 - Josefine

Vad roligt!

#23 - jessy

Tack och detsamma :D

#24 - Jeanette

Den där ljusstaken vill jag så gärna ha, den är så fin :)

#25 - Natalie plus Co.

Så många fina saker! :)

#26 - Camilla Cecilia

Så masse fint ! <3 :D
Har forresten konkurranse på bloggen min nå, innlegget ligger øverst på bloggen min om du er interessert :)

#27 - CamillaEsi

så kul med rea. De är så fina grejer i din webshop

#28 - Henrik Olsson

Det borde locka många :)

#29 - Vicktoria - Mamma & gravid ♡

Jadå absolut, vår dag var hur bra som helst :) Hoppas att du också hade en bra helg :)

#30 - Siri |Diabitfit|

Vad mycket fint de har :)

#31 - Cassandra Haraldsson

Åh så fina saker det finns där! :)

#32 - tess

Oh, vet jag vart jag ska klicka mig in för att hitta studentpresenter :D :D :D

Svar: Låter superbra, inredningsprylar är ju perfekta presenter!! :D
JOHANNA UTTERBERG

#33 - Days by Johanna

Härligt med rea

#34 - Carolina Thoor

Härligt med MEGAREA! Men har du möjligtvis typ glas, i typ whisky glas eller drinkglas? :)

Sv; haha ja, det är dem verkligen! ^^,

Jo, det är det verkligen. Det verkar fungera bra faktiskt. Lite stelt var det till en början, men sedan så nu smsar vi ofta och liknande. Det känns bra! :)

#35 - Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Svar: ja fy!! Har mailat Semper om det men inget svar än :(

#36 - Pauline Hurtig

så fina!!

#37 - natalia

Hoppas du haft en bra dag idag :)

#38 - Tilda Barkselius

Ska passa på att kika in webbshoppen nu!

#39 - N A T H A L I E

Sååå mycket fina saker! :)

#40 - JoJo

åhå, ska absolut ta och kika in på stylemood.se nu! :D

sv; ja lite nytt är aldrig fel! :) åh vad kul att du har klickat hem tre par nya skor! :D jag skulle också behöva köpa lite nya par skor nu inför sommaren ^^

hihi förstår att du kan spendera timmar inne i den butiken :)

det kommer komma upp mer tags. är bara att hålla utkik och du vet ju om att det bara är att låna nån du själv vill göra :)

jag håller tummarna att du kommer till new york nån gång :)

jag hoppas för din skull vännen att det här blir din sista sommarjobbs-sommar :)

hoppas att du mår bättre idag och att du har fått en bra start på nya veckan :) kramar <3

#41 - Elin

Nej men gud så fina prdoukter!! Ska minsann se till att klicka hem lite grejor ikväll! Snyggt jobbat! :D

#42 - JUNITJEJ

Så fina saker!