JOHANNA UTTERBERG - IMORGON BÖRJAR STYLEMOOD'S JULKALENDER

Johanna Utterberg

IMORGON BÖRJAR STYLEMOOD'S JULKALENDER
- I samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Äntligen, imorgon drar StyleMood's egna julkalender igång, så himla roligt, det kommer bjudas på SUPERERBJUDANDEN VARJE DAG FRAM TILL JUL! Det vill ni inte missa, följ mig på instagram HÄR för att se alla luckor som dyker upp dag för dag. Nya marmorbrädor och lite andra nyheter är även de på ingång till webshopen och jag har äntligen lyckats packa klart allting inför julmarknaden på lördag. Ska bara skriva lite härliga skyltar med priser och info och försöka bota bort att jag är galet nervös, tänk om liksom INGEN vill handla av mig?! Katastroftänk jag vet, men håller alla mina tummar och tår för att det går bra och för att jag framför allt får fram att jag finns till de människor som passerar!
Bjuder på ännu lite mer inspo från webshopen idag, det finns så mycket produkter i sortimentet numera och ni verkar verligen uppskatta att jag delar med mig av mitt företagande, vilket jag tycker är superkul och mer än gärna gör!
Triangelformade ljusstakar, 30 SEK/ST (kampanj denna vecka, finns fler modeller och färger för samma låga pris)
Silvrig glasbox, 129 SEK / Marmorbrädan är tyvärr slutsåld, finns andra modeller i shopen!
Såg även att fina Mirre ska ha en julkalender i hennes blogg i år, gå gärna in och kika på den HÄR med start imorgon!
#1 - Marie

Oh så mycket snyggt du visar, och tack snälla =D, imorgon är du med i min lucka =D

#2 - N

Så himla fina saker!

#3 - Amanda CL

vad spännande :D ska hålla koll ;)

#4 - Tilda Barkselius

Åh vad kul, ska absolut se till att vara med!

#5 - jessy

Åh så kul :D

#6 - MALIN

Såååå kul! Min sätter också igång imorgon! Kram

#7 - NICOLE

Tänk att det är december imorgon! Galet! Kul med kalender :D SV Visst är den fin :) Och ja, det ska bli såå roligt! :D Kram

#8 - Leo

Ljusstakarna var jättefina. Kan inte fatta att dem är så billiga! :)
Blir nog en beställning på ett par stycken imorgon bitti.

Jag måste förresten bara tipsa om ett sjukt billigt mobilabonnemanget.
Vimla fastpris för 65 kronor per månad.

10kr/mån rabatt för oss båda om du använder min länk.
https://vimla.se/?201611302353008365

Svar: Tack så mycket! :) Ja passa på nu när de är på kampanjpris denna vecka, värsta kapet!
Johanna Utterberg

#9 - HTTP://nouw.com/carroat

Åh så mycket fint! :)

#10 - Zyllah

Det känns som att det är nu man verkligen ska komma igång med julklappsinköpen. Jag har avverkat ungefär 1/3 redan, men det är mycket kvar. <3

#11 - LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Så kul med julmarknad! Du har så himla mycket fint!

#12 - Agnes

Sååå fina saker du har där! :)