JOHANNA UTTERBERG - ÄLSKAR ATT DET BLIVIT HÖST

Johanna Utterberg

ÄLSKAR ATT DET BLIVIT HÖST
- Sponsrat inlägg -
 
Imorgon är det äntligen fredag och jag ska till Emmie och hänga hela kvällen med bara massa gott att stoppa i magen och mys! Ser så mycket fram emot det! Idag har jag åtminstone hunnit färdigställa ett av mina pågående projekt samtidigt som jag har misslyckats totalt med dagens fotografering pga mörkret här hemma som inte verkat vela försvinna under dagen. Mörkret är det värsta med den här årstiden, helt klart, men annars älskar jag att det äntligen har blivit höstrusk som tillåter mys inomhus.
 
Tänkte dela med mig av ett av erbjudande som jag har fram till lördag, så passa på! Köp en face mask eller en scrub och få hela FEMTIO kronor rabatt på sammets-neccessärerna som jag säljer i webshopen, maila mig din order för att kunna ta del av rabatten. Passa på! Och förresten, vill du också bli återförsäljare av Forevers grymma produkter? Hör av dig till mig på [email protected] så coachar jag dig och berättar mer!
 
 
#1 - Angelix

håller med dig!! Så himla skönt med höst!!

#2 - Henrik Olsson

Hoppas att ni får en riktigt trevlig helg! :)

#3 - MALIN

Såååå mysigt med höst! Men stormen och regnet får gärna försvinna! Kram

#4 - Tilda Barkselius

Skönt att du hunnit färdigställa ett projekt!

#5 - Netti Starby

Vilket bra tips och jag måste kika :-D Kramis

#6 - NICOLE

Ja hösten är för fantastisk :) Och vilken myskväll du har framför dig imorgon! Kram

#7 - Mirre

Så mysigt ni ska ha det imorrn och bra erbjudadne

#8 - Julia Persson

Va mysigt de låter!

#9 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Himla mysigt att hösten är kommen! Dock hade gärna blåsten och regnet fått hålla sig borta 🙈

#10 - Nicole Svensson

oooh har faktiskt denna hemma men har inte provat den än, det måste jag göra snart :D

#11 - Linda

Vilket bra tips :-)

#12 - Caroline

Vilken bra rabatt :)

#13 - Miss Tosse Queen

Jag gillar inte hösten, jag älskar sommaren :D

Svar: Ja jätte kul :D