JOHANNA UTTERBERG - REDO FÖR EN DUNDERHÄRLIG FREDAG

Johanna Utterberg

REDO FÖR EN DUNDERHÄRLIG FREDAG
Unnade mig en sovmorgon efter att ha varit snäll och gjort frukost till min karl tio i sex i morse och istället för att gå ut och promenera i detta stormväder. Har nu käkat frulle och ska kasta mig in i lite företagsjobb innan jag tar helg och drar mot stan och Emmie. Idag får fokus ligga på att dels förbereda inför julsortimentet i webshopen (www.stylemood.se), men också på lite julkampanjs-idéer inom min Forever-verksamhet. Det blir en härlig fredag (friyay), det känner jag på mig och kvällen med Emmie kommer bli bäst!
 
PS. Glöm inte erbjudandet i förra inlägget!
 
 
#1 - Kattis

Låter verkligen som du ska ha en superhärlig fredag!☺ tog också sovmorgon då det verkligen blåser galet mycket i här idag igen!

#2 - Henrik Olsson

En annan fick gå upp 04.00 och gå ut med hundarna! :P

#3 - Frida

Ja riktigt gott, och den där mackan ser ju supergod ut! Älskar typ allt på den bilden, brödet som jag inte ätit på typ hundra år då det inte finns här.. lax, ruccola och fikon! Som tur är så odlas det väldigt mycket fikon på Malta iallafall :)

#4 - Marie

God frukost samt skönt med sovmorgon, mysigt att planera sådant, trevlig fredag till dig
;)

#5 - Sandie

Hoppas du får en mysig fredag!

#6 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Så fin bild :)
Svar; tusen tack fina du 😘🌸

#7 - AMANDA

Inte bra att jag hittat din blogg, sååå mycket gott!

#8 - Fani

Så fin bild och den där mackan hade man ju inte tackat nej till alltså, älska lax! :)

#9 - Mallan

Den frullen såg ju riktigt god ut!

#10 - Miss%20Tosse%20Queen

Låter som en bra dag :D

Svar: Ja det ska bli jätte kul! :D

#11 - jessy

vilken fräsch bild! :D

#12 - Sandra

Men åh va härligt med sovmorgon och va fint att du gick upp och gjorde frukost till din karl! Det brukar inte jag göra :P

#13 - Terese

Åh vad du är duktig och snäll och gör frukost till honom!

sv: Åh men ellerhur var dem riktigt snygga!!
Kramis

#14 - MALIN

Ha världens bästa fredag, fina fina du! Kram

#15 - Amanda

Åh vad härligt och spännande det låter :D kram

#16 - Beatrice

Skönt med sovmorgon och mackan ser ju verkligen hur god ut som helst!