JOHANNA UTTERBERG - BESÖKSREKORD

Johanna Utterberg

BESÖKSREKORD
Vilka fantastiska dygn för bloggen de senaste dagarna! Besöksrekord så det smällde om det och härligt flow, känns hur kul som helst och så glad jag blev när Beatrice (hennes blogg hittar ni HÄR) skickade en skärmdump på att Blogg.se hade delat mitt inlägg om fem hälsosamma rutiner som jag har! Lägger ju ner mycket tid på mina inlägg, att utforma dem med text och bilder, så det är så kul när man får uppmärksammas! Vill passa på och tacka alla er som tittar in här dagligen och som kommenterar med glad hejarop och snälla ord, ni betyder så mycket.
Nu är det äntligen helg igen och jag ska idag ha en ensam hemmakväll då sambon ska iväg och bowla med jobbet. Tänkte passa på att sitta i sängen och företagsjobba i lugn och ro medan jag låter någon rolig serie rulla på tvn. Har en del jag vill få undan då jag återigen går upp i tid under nästa vecka och för att låta den passera så stressfritt som möjligt så ser jag till att ligga steget före med allt annat jag kan företagsmässigt. Trevlig helg allihopa!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!

Textstycket innehåller adlinks via affiliateprogrammet Adtraction.
Vill du också tjäna pengar på din blogg? Adtraction är bästa affiliateprogrammet eftersom det är så enkelt att använda och på grund av att man tjänar väldigt bra för varje lead via alla sina annonslänkar. Det finns dessutom massvis av härliga annonsörer att välja bland och det är helt gratis att bli medlem. Kör igång, du kommer direkt till registrering HÄR!
#1 - J

Åh vad gott!!

#2 - ajlimullersandvik.blogg.se

Oh my vad lyxigt detta ser ut :D :D

#3 - Netti Starby

Jag såg ditt inlägg på startsidan och stort grattis till besöksrekordet! <3 Kramis

#4 - Days by Johanna

Alltid kul när man hamnar på blogg.se startsida_!

#5 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så roligt att du hade besöksrekord :D.

#6 - Jennifer Queen

Grattis till rekordet :D

#7 - Anita

Men gott :)

#8 - Mie Evnice

Grattis till det nya besöksrekordet!

#9 - Mirre

Vad roligt =D

#10 - Bella

Grattis till besöksrekordet, så kul att det går bra för bloggen! Kram.

#11 - ISA

har alltid tyckt din bloggis förtjänar mer uppmärksamhet så roligt att du blivit delad :))

#12 - Emelie Andersson

Åh vad roligt :) grattis!

#13 - Emelie Andersson

Åh vad roligt :) grattis!

#14 - Ida

Åh du är SÅ värd det! :) Kram fina du <3

#15 - NICOLE

Å så roligt för dig! :D

#16 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Kul med besöksrekord! :)

#17 - MALIN

Så himla roligt för dig! Grattis! Kram

#18 - elin

Mums så gott , och grattis till besöksrekordet!<3

#19 - Days by Johanna

Tack, är bra när andra kan hjälpa en när man själv inte kan :)

#20 - Emilia

Åhh så kul och gott det såg ut!

#21 - Gabriella

Åh såå roligt, stort grattis till både besöksrekordet och att de delade ditt inlägg!! :D kram <3

#22 - Isabell

Åh vad kul!!

#23 - freja lindsjö

Så roligt för dig, grattis! Det förtjänar du :)

#24 - NICOLE

SV: Ja det var verkligen jättekul :) Hoppas du får en fin helg <3 och sorry att mitt mail verkligen dragit ut på tiden, men det har varit väldigt mycket nu , knappt suttit vid datorn. Men vi hörs av, kram

#25 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Mums vad gott det där ser ut att vara!! :) Du är verkligen värd att vara på blogg.se's startsida!! <3

Svar: Det är du också bästis <3 <3 <3
Johanna Utterberg