JOHANNA UTTERBERG - DAGS FÖR TORSDAGSLYX

Johanna Utterberg

DAGS FÖR TORSDAGSLYX
Redan torsdag och det känns så himla skönt, fredag och helg imorgon liksom! Igår hade jag en supermysig dejt med min fina vän och hennes lilla tjej, blev bortskämd med både lunch och fika, fick sniffa bebis och vi hann såklart prata om allt möjligt däremellan! Underbart och jag blev så påfylld med energi! Idag har jag hunnit med en powerwalk i solen och en sen frukost, alldeles lagom sådär efter ett morgonpass på jobbet men jag ska snart ta tag i inslagning av sambons present som redan varit och hämtat ut och lite fotografering. Ikväll ska vi in och käka middag med min familj i Visby på en av mina favoritrestauranger nämligen Black Sheep Arms. Det blir alltså torsdagslyx för att fira pappa som fyller år nästa vecka! Vad gör ni idag?
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, tack!
#1 - Netti Starby

Vad mysigt att du fick gosa med en bebis! <3

#2 - Jeanette

Så himla mysigt med en kompisdejt :)

#3 - A M

Lyx borde man ha vajer dag hihi! Ååååh vad avis att du ska åka in till Visby, jag komet hem från ön i måndagskväll!
sv: Testa mitt recept så ska du se att du får till det hihi!
Kram

#4 - jessy

Härligt :D

#5 - Jeanette

Jag laddar batterierna idag på min enda lediga dag denna veckan, varit en ganska lugn dag. Inte uppdaterat bloggen på flera dagar, så jag har fått skrivit ett par nya inlägg :)

#6 - elin

Så mysigt med en dejt i går<3

#7 - Bella

Åh vad mysigt med restaurangbesök!

#8 - Amanda CL

Låter mysigt :)

sv: jag har bara vilat idag
kram

#9 - Gabriella

Åh så mysigt med en fikadejt!!

#10 - NICOLE

Visst är det himla härligt att helgen väntar runt hörnet ;) Lät som du haft det riktigt mysigt! Kram

#11 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh så underbart det lät med den där PW:n, jag ska ta en innan frulle imorgon bitti tänkte jag :)

#12 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad skönt att fylla på energin med vän, sniffa bebis, lunch och fika! :) Det är helt sjukt att det redan är fredag imorgon, känns som onsdag! :o Hoppas du får en bra kväll!

#13 - Mirre - Sweetwords

Ohh mysigt att sniffa vän och mysa med bebis, sååå härligt

#14 - Tilda Barkselius

Åh så mysigt att så in paket, hoppas ni får en trevlig middag också!

#15 - tess

Låter ju underbart! Både dejten & powerwalken. Jag ställer klockan imorgon för att ge mig ut på morgonen. Hoppas bara att jag genomför det, haha

Sv: Vad spännande! Min pms har blivit värre o värre de senaste åren, kanske ska fundera på att lägga om kosten eller något liknande för att se om det kan hjälpa!

#16 - MALIN

Vad mysigt! Hoppas du får en härlig fredag imorgon :) Kram

#17 - ullie

men va mysigt ni har det
ja du träffas är verkligen att suga energi o sånt behövs i massor det är bara lie annorlunda sådär me tjej snack liksom he h e . ja ja hoppas myset med kärleken blev bra oxå kramen

#18 - Matilda Berlin

Åhh vilken härlig torsdag det låter som!! Och bäst av allt?? Det är FREDAG!!! Hoppas du får en fantastisk dag fina du <33

#19 - Ramona

Låter underbart raring <3 Är ju så fint i visby :) Kram och ha en toppen helg.

#20 - Linda

Älskar mitt i veckan lyx :D

#21 - elin

Hoppas du får en riktigt bra fredag , kramis!<3

#22 - Sanna

Älskar verkligen pläden. Det är typ en av mina svaga sidor; plädar. Har alldeles för många, men planerar ändå att inhandla fler. Haha! Vad mysigt med familjemiddag, hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll. Att gå ut och äta gör såå mycket för välmåendet tkr jag :)

#23 - Dixi Wonderland

Mysigt :D

#24 - Sara

Låter jättemysigt med kompisdejt!

#25 - Pauline Hurtig

så härligt!