JOHANNA UTTERBERG - FRIDAY PROSECCO WITH MY LOVE

Johanna Utterberg

FRIDAY PROSECCO WITH MY LOVE
Det blev en mysig hemmakväll igår och så härligt att bara få vardagslyxa lite extra genom en 3-rättersmiddag, bubbel och lugnet som rådde här i vårt hem i och med helgkänslan. Extra skönt att ha kommit i fatt tidsmässigt för egen del och att jag orkade hålla mig vaken hela kvällen, jag har ju liksom däckat i soffan vid 18.30-snåret de flesta fredagskvällarna de sista veckorna pga sån utmattning.
Vaknade upp utvilad, tog en morgon-powerwalk, väckte sambon och njöt sedan av en god frukost med croissanter, avokadoknäckis och kaffe. Idag har vi lite roligt planerat, vi ska nämligen iväg på kalas hos brorsan som fyllde år igår och sedan ska vi ha middagsgäst bestående av bästa Empa! Det blir skitsnack, skratt, hemmagjord pizza och godis, ser så mycket fram emot det och det blir en grym lördag, det vet jag!
De vackra champagneglasen som vi har kommer från Indiska och kan beställas HÄR (adlink). Passa på nu när Indiska har köp 4 för 3 på glas, dessutom finns dessa underbaringar även med silverdetaljer istället för guld!
#1 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så skönt att gårdagen blev lyckad och att du inte somnade tidigt för då hade jag väckt dig kanske! Haha! :) Låter som en bra lördag framför dig, hoppas den blir grym!! <3

#2 - Carro

Vilken härlig helg! :)

#3 - Mirre - Sweetwords

Underbart mysigt med trerätters, åt ju vi förra helgen fast på restaurang, man ska unna sig det

#4 - Amanda CL

skönt att du börjar känna dig piggare från det nu <3 hoppas det håller i sig!
Hoppas ni får en trevlig dag! :)

kram

#5 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh så underbart det där låter :D

#6 - NICOLE

Men åh, trevligt värre alltså! :D

#7 - ullie

åh wow vilka fina glas Skönt du tar igen dej lite nu i helgen då härligt kram på dej

#8 - Gabriella

Åh såå myys!

#9 - jessy

Mums :D

#10 - Photo by E M E R E L L A

Vilka underbara champagne glas :)

#11 - Sara

Låter jättehärligt! Jättefina champagneglas

#12 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh, glasen var verkligen superfina! :)

#13 - Mirjam Therese

Hoppas att Lördagen blev riktigt grym också :D

#14 - elin

Sv: Ja det behöver man verkligen , åh vilka fina glas! :)

#15 - Matilda Berlin

Åh vad härligt att höra! Hoppas du har haft en fantastisk helg, och fortsätter ha en underbar söndag <33

#16 - ajlimullersandvik.blogg.se

gud så jättevackra glas, hade jag inte varit så pank som jag är så hade jag definitivt slagit till :D

#17 - Bella

Låter som en bra dag! Haha åh jag själv klarar verkligen inte Prosecco, känner mig ganska ensam om det.

#18 - Dixi Wonderland

Men gud va kul xD Vi åt också 3-rätters här hemma igår och drack bubbel :D

#19 - The Queenie

Så mysigt och härligt :D

#20 - Petra Olsson

Underbart fina glas 👌

#21 - Carro

Ja, tiden går alldeles för fort! 😬

#22 - Days by Johanna

Så fina glas. och skönt du orkade vara uppe längre på fredagen :) Lät som en härlig lördag