JOHANNA UTTERBERG - HELLO APRIL

Johanna Utterberg

HELLO APRIL
Hej och välkommen APRIL! Vad härligt det känns, att vi redan har gått in i april och att vi är ännu en månad närmare ljumma sommardagar. Jag har uppdaterat kul-kalender med både kalas och middag nästa vecka, den intensiva jobbperioden är förbi och jag (och sambon) kommer jobba mindre vilket äntligen ger mig mer tid att både komma ifatt och att fokusera på mitt egna företag, många vårnyheter är på ingång och dessutom så ska jag göra en liten lagerflytt (fortfarande på samma adress men till annan byggnad med bättre förvaringsmöjligheter). Startade denna dag med att få sova och vakna utan alarm och att umgås över en powerwalk med en av mina vänner, verkligen härligt att kicka igång lördagen så. Nu blir det kravlöst häng i soffan resten av dagen, för det är just precis vad jag vill göra idag! Vad ska ni göra denna härliga lördag?
#1 - Katta

Vad härlig med att bara ta det lugnt! Jag ska iväg och fika med mina kompisar idag :) Kram

#2 - ajlimullersandvik.blogg.se

så skönt att vakna utan alarm, det gjorde jag med men ALLDELES FÖR SENT!! Sov till 9:40!? Det har fan aldrig hänt >.<

#3 - jessy

Härligt med lite planerat :D

#4 - annelie

var frukosten smaskig ?

#5 - Days by Johanna

åh härligt ni skall jobba lite mindre nu :)

#6 - Emelie Andersson

Härlig bild och hoppas att du får en fin första april :)

#7 - Moa Kandelin

Vad mysigt det ser ut!

#8 - Mirre

Ja tänk april, nu börjar vårmånaden =D

#9 - elin

Sv: Åh tack detsamma fina du!! :)

#10 - NICOLE

Helt sjuuukt! April :) SV: Jaa det är hur mysigt som helst :) Vi har haft en toppendag , hittills :) Hoppas du haft en lugn och skön dag :) Kramar

#11 - MALIN

Så sjukt att april-månad redan är här! Kram

#12 - MALIN

Svar: Tack fina du! Hoppas du mår tusen gånger bättre <3 Kram

#13 - MALIN

Svar: Tack fina du! Hoppas du mår tusen gånger bättre <3 Kram

#14 - Netti Starby

Det är verkligen underbart att vakna utan alarm och ha en fortsatt mysig kväll! <3 Kramis

#15 - freja

Låter som en perfekt dag :) kramar!

#16 - Pauline Hurtig

croissanter <3

#17 - Bella

Låter som en riktigt härlig start på dagen (och månaden), kramis!

#18 - Hanna Karlsson

Visst är det härligt att våren börjar komma på riktigt nu!

#19 - Hanna Karlsson

Visst är det härligt att våren börjar komma på riktigt nu!

#20 - Ida

Men åh vad gott det såg ut på bilden!! :)

#21 - Matilda Berlin

Åh vad härligt! Hoppas du haft en fantastisk dag fining <33

#22 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★

Åh så gott det där såg ut :). Härligt med april verkligen, har nog inte riktigt förstått att det är april ännu dock :)