JOHANNA UTTERBERG - SATURDAY

Johanna Utterberg

SATURDAY
Sambon kom hem tidigare än väntat igårkväll och i morse var vi båda vakna väldigt tidigt, så skönt och känna att hela dagen ligger framför en. Dukade upp en rejäl helgfrulle och så satte vi oss i soffan, slötittade på tv och hällde i oss kaffe. Så mysigt. Dagen har vi fördrivit här hemma med lite fix, jag har jobbat lite med företagssysslor och tog mig ut på en blåsig powerwalk och krossade träningsvärken som jag redan hade i magen med ytterligare lite träning, blev riktigt grymt och svettigt! Kvällen till ära tände vi ljus, åt en god kötträtt med sallad till och några glas rött till det, innan vi tog fram gottesaker och har myst med några avsnitt Prison Break. Kvällen är ännu ung och jag ska fortsätta med lite arbetsuppgifter som jag vill beta av, det bästa som egen företagare och att vara onlinebaserad är att man kan arbeta när man vill och varifrån man vill. Just nu jobbar jag från soffan, med ett glas vin bredvid datorskärmen, telefonen i andra handen och känner mig full av kreativitet denna lördagskväll. 
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, tack!
#1 - Gabriella

Skönt med en pw, trots att den var blåsig!!

#2 - Jennifer Queen

Vad skönt och vilken fin bild :)

#3 - elin

Sv: Åh vilken härlig bild! Så roligt att du tyckte det<3

#4 - Michelle Almqvist

Hoppas du får en mysig lördagskväll! 🌸

#5 - Mirre

Så skönt att vakna tidigt och ta en långfrulle, samt skönt att sitta sådär och kunna jobba nu på kvällen med, Fin myskänsla över bilden

#6 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Frukosten är alltid bäst under helgerna tycker jag! :D

#7 - Carro

Vilken härlig lördag! :)

#8 - ullie

ja men ja gillar ju oxå när man kan fix allt möjligt o ändå ta det lugnt liksom . skönt beta av lite jobb sådär i lugn o ro me
då önskar ja en lika skön söndag själv ska ja till svärmor =) kram kram

#9 - My

Åh vad mysigt det lät med sånt morgonmys :D

#10 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Mysig bild :). Sen härligt för er att få tid tillsammans så där :). Det behövs ju :)

#11 - Ramona

Låter härligt raring <3 En dröm, egenföretagare :) Men hårt jobb med såklart :) Kram fina <3

#12 - elin

Så mysigt med lite serietittande av Prison break<3

#13 - Bella

Låter som en bra dag, hoppas att din söndag blir lika bra!

#14 - Dixi Wonderland

Jag har haft sån träningsvärk att jag knappt kunnat gå xD

#15 - Matilda Berlin

Men hur BRA lät inte den dagen?? På riktigt? Kan vi inte byta mot min kväll av pluggande och hårdragande, haha ;) Hoppas du får en precis lika bra söndag fining! Kram <33

#16 - Sara Nord

Hej Johanna!
Hoppas allt är bra med dig denna fina Söndag?! :)
Jag har en Q&A på min blogg och skulle bli super glad ifall du ville gå in där och posta någon fråga till mig. (a)

#17 - Elsa

Åh vilken mysig bild! :)

#18 - Linda

Men myspys!!

#19 - Pauline Hurtig

vad mysigt!