JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 14

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 14
Hello vecka 15 och tack för ett lugnare vecka 14. Känns som livet går i en rasande fart och det är numera bara 10 veckor kvar till midsommar vilket är crazy, men så härligt att hela senvåren och sommaren ännu ligger framför oss, eller hur?! Under vecka 14 gick jag ner på halvtid så nu mår jag redan bättre och känner mig mer i balans, jag hade en rolig kund-försäljning, levde med i flowet på sociala medier rent företagsmässigt, återtog kontrollen här på hemmaplan med städning, tvätt och annat som inte legat på prio-listan under våra intensiva jobbveckor, uppdaterat kalender för kommande veckor med lite kul samt företagsplanering och helgen blev helt fantastiskt med kalas och familjehäng en stund, pizzamiddag och mys med Emmie och en megalugn söndag då jag spenderade hela dagen i sängen för att jag verkligen behövde det. Dessutom har jag under denna våriga vecka äntligen fått inviga min nya trenchcoat, njutit av soliga powerwalks, tagit kloka beslut inför framtiden för min egen skull och myst med min fina karl som jag tycker så mycket om. Bjuder på veckans snapshots som vanligt, hoppas ni gillar dem! 
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, tack!
#1 - Angelica

Alltså åååh, dina bilder!!

#2 - Bella

Så fina bilder!

#3 - Gabriella

Såå fina bilder!!

#4 - Emelie Andersson

Hoppas att du får en bra start på denna veckan :)

#5 - Frida

Ja det var riktigt gott och mysigt :)
Superfina snaps!

#6 - elin

Åh så härliga bilder!!

#7 - Elin

Superfina bilder!!

#8 - Days by Johanna

Härligt du hittat rätt balans igen, det gör så mycket för välmåendet.

#9 - Josse

Åh vilka fina bilder!

#10 - Mirre

Låter som en helt perfekt helg, myys

#11 - Fanny

åh fina bilder!!! <3

#12 - NICOLE

Det är galet när en räknar ner till t ex midsommar. DÅ är det ju sommar, och 10 veckor kommer ju bara susa förbi :D Hoppas din nya vecka börjat riktigt bra! Kramar

#13 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Helt fantastiskt att det är så nära till midsommar :D.

#14 - MALIN

Så härliga bilder - som alltid :) Hoppas du haft en bra måndag! Kram

#15 - ullie

Tack snälla du det verkar det va hos dej oxå
ja va rädd om dej o arbeta så du orkar måste ja säga. ja har varit på botten o där är inget kul ...

#16 - Netti Starby

Herregud 10 veckor kvar till midsommar och det är helt galet. Jättefina bilder! <3 Kramis

#17 - Carro

Fina bilder och skönt att du tagit det lugnare! Och håller med dig om att vi har den härliga tiden framför oss :)

#18 - Linda

Du tar så himla många fina bilder <3

#19 - Matilda Berlin

Du tar ju bara sååå snygga bilder! Helt otroligt! Kram finaste du <33

#20 - jessy

Så fina bilder! :D

#21 - The Queenie

Jätte fina bilder och jag älskar din piercing :D

#22 - Sara

Jättefina bilder! Vad fin du är :)

#23 - Susanna

Fina bilder :)

#24 - Dixi Wonderland

Du verkar vara väldigt duktig på att laga mat, deglar alltid lite när jag ser dina bilder med mat på ;)

#25 - My

Åh vad fina bilder :D

#26 - Mie Evnice

Låter som en härlig vecka!

#27 - Alina

Vilka mysiga bilder!
Ha en fortsatt bra dag! :)

#28 - Pauline Hurtig

som vanligt jättefina bilder, hjärtat!