JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 15

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 15
Det har varit en jättebra och dessutom väldigt rolig vecka! Har verkligen legat betydligt bättre i fas än tidigare och nu räknar jag ner dagarna till en ännu lugnare månad. Under vecka 15 hade jag en kort 4-dagars arbetsvecka, hallelujah, lyckades nå ett av StyleMood's kvartalsmål redan i onsdagskväll (mål som ska vara uppfyllda 1a juli dvs) och det var att få 1000 följare på mitt företags instagramkonto. Jag har dessutom haft mycket kontakt med nya kunder och fått några roliga beställningar. Det ger mig så mycket att få mer tid till StyleMood, hela jag är mer i harmoni då! Veckan har också varit fylld med familjemiddagar för mig och sambon, jag har käkat massvis av godis såklart, skålat i cava och i måndags flyttade jag mitt huvudlager och gick igenom det. Passade på att luncha med brorsan, betade av några kalla powerwalks under veckans gång och har fyllt på frysen med supersmarriga bullar nu under långhelgen. Mer sånt tack! Och att det är ledig måndag idag, det gör att hela jag jublar och slapp allt vad söndagsångest hette igår.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Härligt att vara i fas! Och grattis till 1000 följare på Instagram <3

#2 - Linda

Alltså bilden på glasen, wooooow! <3

#3 - ajlimullersandvik.blogg.se

GRATTIS!!! :-D åh, den tekannan är ju så snygg men såååå tung!!!

#4 - Bella

Fina bilder, sådana här inlägg är så roliga att läsa!

#5 - MALIN

Så fina och härliga bilder - som alltid! Hoppas du får en bra måndag :) Kram

#6 - The Queens Diary

Jätte härliga bilder :D

#7 - frida christina

Så underbara bilder!

#8 - JUNITJEJ

Trevliga bilder!

#9 - Carro

Vad roligt att det går så bra för dig! 💕

#10 - Pauline Hurtig

fina bilder som vanligt! :D

#11 - ISA

bullarna alltså! måste fika det imorgon när jag ska till stan, haha ;)

#12 - jessy

Grattis :D

#13 - Bokstund

Så fina bilder, och grattis till uppnått delmål! 😁

#14 - Dixi Wonderland

Låter som att du har haft det riktigt bra :D

#15 - eva%2520linah

vackra du!!!

#16 - Emelie

Så inspirerade bilder, älskar det! Kram

#17 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så härligt att du fått med tid till företaget! :D

#18 - Amanda CL

Vilket fint foto på dig! :)

kramar

#19 - Gabriella

Såå himla fina bilder!!

#20 - Tilda Barkselius

Men hur grym är du inte som redan uppfyllt flera av dina mål?!!

#21 - Carro

Hoppas du gillar den, jag älskade den :)

#22 - Petra

Vilka härliga bilder 😍Kram

#23 - Days by Johanna

Låter som en härlig vecka!

#24 - hellstromellinor.blogg.se

Men vad mysiga bilder!

#25 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så härliga bilder från veckan och så kul att du fick 1000 följare på Instagram! GRATTIS! <3

#26 - NICOLE

Men åh det låter ju som en riktig toppenvecka! :) Hoppas även din påskhelg varit fin :) Kramar

#27 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Vilka söta glas :). Från och med imorgon ska jag kickstarta med nyttigheter och promenader igen :).

#28 - Mie Evnice

Grattis till 1000 följare! :D

#29 - Elin

Meeen så fin bild på dig!