JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 16

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 16
Vecka 16 passerade ungefär lika fort som påskveckan, skillnaden var att helgen var betydligt lugnare eftersom vi bara höll till här hemma och myste med god mat, serietittande, powerwalks, härliga helgfrukostar och hemmapyssel. Skönt att även denna vecka bara innehöll fyra snabba arbetsdagar så att jag fick mer tid till företagsgrejer som fotografering, mail-svarande, undersökning av porto-avgifter och annat som hör till min business. Att Blogg.se delade mitt inlägg om hälsorutiner, att jag fick besöksrekord och dessutom grymt härlig respons på mitt magövnings-tips-inlägg gjorde veckan ännu bättre såklart, det var verkligen dunderkul! Hade även världens mysigast lunchdejt hos fina Josefine i onsdags, blev bortskämd med lyxmiddag ute på Black Sheep Arms med hela familjen i torsdags och hade en skön ensamkväll på fredagen. Veckan har alltså varit riktigt bra och jag njöt så mycket när jag äntligen fick krypa intill sambon och ligga på hans arm (vi har gått om varandra lite under veckan eftersom han har haft nattskift) i fredagskväll i sängen. Bästa! Nu har jag nedräkning, fem arbetsdagar då jag går upp på 90% i arbetstid igen och sedan är jag faktiskt ledig i minst 10 dagar eftersom jag och sambon har bestämt att vi ska passa på att åka till Stockholm under hans frivecka och njuta av livet, ledighet och att få umgås! Låt det gå fort!!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Linda

Jag måste nog införskaffa mig ett våffeljärn tror jag, ser galet gott ut!!

#2 - Elin

Men så härliga bilder!!

#3 - Mirre - Sweetwords

Så fina bilder =D

#4 - Bella

Härliga bilder!

#5 - Josse

Så fina bilder! Älskar alla!

#6 - J

Så härliga bilder!!

#7 - jessy

Härliga bilder :D Hoppas du får en bra måndag!

#8 - Dixi Wonderland

Blir hungrig när jag läser din blogg xD

#9 - Amanda

Va roligt att få se!

#10 - Netti Starby

Vilken härlig vecka du har haft och helt underbara bilder! <3 Kramis

#11 - Carro

Underbara snaps :)

#12 - Anita

Bra fina bilder :D kram

#13 - Ida

Men åh vad fina bilder!! <3 Allt ser så jäkla gott ut!

#14 - Sanna

Mycket gotta! Blev så sugen på jordgubbar nu..

#15 - Amanda CL

Fina foton!
Kul att du har haft besöksrekord :D
kramar

#16 - My

Åh vad underbart :D

#17 - elin

Åh vilka härliga bilder<3

#18 - NICOLE

Ja tiden går verkligen galet fort! Någon bloggare skrev "sista veckan i april" och det känns ju verkligen heltokigt! Hur gick det till?? :) Din vecka verkade i alla fall varit riktigt bra :D Kramis

#19 - JoJo

jag har sagt det förut och jag säger det igen - du tar alltid så fina bilder!! <3

sv; kul att du gillar tipsen! :) jag älskar highlighter och använder det väldigt ofta! haha!

är bara ärlig. är bra att du blir glad! :D

ja det är så skönt att det är 1 maj och röd dag om en vecka så man får vara ledig tre dagar igen. är alltid skönt med lite längre helger. haha! :) hoppas att helgen var bra vännen och att du har fått en bra start på den nya veckan! :) kramar <3​​​​

#20 - Tilda Barkselius

Härligt att det var en kort vecka igen, skönt att det blev en lugn men produktiv en för dig :)

#21 - Gabriella

Såå fina bilder, mysigt med serietittande!!

#22 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så fina bilder verkligen :). Hoppas det går bra att gå upp i tid igen :)

#23 - FREEDOMtravel

Grattis till besöksrekordet! Mycket godsaker på bilderna :)

#24 - Photo by E M E R E L L A

Vilka härliga bilder :)

#25 - Sanna

Vilka underbara bilder :) Känner verkligen en fridfullhet i dem alla :) Du är allt bra duktig!

#26 - ajlimullersandvik.blogg.se

Alltså åh, din vackra vackra blogg alltså... så inspirerande.

#27 - Pauline Hurtig

som vanligt jätte fina bilder :D

#28 - Ida

Fina bilder :)

#29 - eva%2520linah

åh va härligt!! <3