JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: 10% RABATT PÅ MARMOR

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: 10% RABATT PÅ MARMOR
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Denna vecka har jag ett underbart och superbra påsk-erbjudande till er kunder, nämligen 10% RABATT PÅ ALL MARMOR i webshopen! Hur bra?! Jag vet att ni är många som älskar marmor och med lite rabatt blir det extra roligt att shoppa, så passa på och klicka er in på www.stylemood.se direkt!
Liten marmorbräda HÄR - NU ENDAST 179,10 SEK (Ordinarie pris 199 SEK). Stor marmorbräda finns HÄR - NU ENDAST 224,10 SEK (Ordinarie pris 249 SEK). Ostkniv med vitt marmorhandtag hittas HÄR - NU ENDAST 71,10 SEK (Ordinarie pris 79 SEK).
Tvålpump i vit marmor med silverdetaljer finns HÄR - NU ENDAST 251,10 SEK (Ordinarie pris 279 SEK).
Ostkniv Rundad finns HÄR - NU ENDAST 71,10 SEK. Ostkniv Spetsig hittas HÄR - NU ENDAST 79,10 SEK. (Ordinarie pris på knivarna är 79 SEK/ST.)
Marmorbräda (Stor) finns HÄR - NU ENDAST 224,10 SEK (Ordinarie pris 249 SEK).
Marmorbräda med handtag hittas HÄR - NU ENDAST 224,10 SEK (Ordinarie pris 249 SEK).
Avlång marmorbräda med träinslag HÄR - NU ENDAST 269,10 SEK (Ordinarie pris 299 SEK). Ostknivar med vitt marmorhandtag finns HÄR - NU ENDAST 71,10 SEK (Ordinarie pris 79 SEK).
Fyrkantig marmorbräda med handtag från Broste Copenhagen finns HÄR - NU ENDAST 287,10 SEK (Ordinarie pris 319 SEK).
Rund marmorbräda som är 30 cm i diametern, hittas HÄR -  NU ENDAST 224,10 SEK (ordinarie pris 249 SEK).
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, tack!
#1 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Alltså! 😍
Kärlek till marmormönster

#2 - Netti Starby

Åh vilket bra erbjudande! <3 Kramis

#3 - Annsoh

Jätte fina! :) Hoppas du har en bra dag!

#4 - Sara

Men åh vad kul! Marmor är verkligen jättefint

#5 - Carro

Åh så mycket fint och härligt erbjudande :)

#6 - Amanda Jona [SPONTAN]

Jag som är på jakt efter en fin marmorskärbräda måste ju genast kika in! :D

Svar: Åh vad kul, vore jättekul om du vill beställa av mig! Hör av dig om du undrar om någon produkt. :)
Johanna Utterberg

#7 - Amanda Jona [SPONTAN]

Jag som är på jakt efter en fin marmorskärbräda måste ju genast kika in! :D

#8 - Mie Evnice

Vad snygga grejer!

#9 - Mie Evnice

Vad snygga grejer!

#10 - NICOLE

Vilket toppenerbjudande :D Det är ju såå fint med marmor! :) SV: åh vad kul, det brukar uppskattas att få följa med närmre under en dag :) Och så verkar det även denna gång! Hoppas din dag också är bra! Kram

#11 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så bra med 10% på marmor, det är så sjukt snyggt! :) Ska kika in och titta, men borde kanske inta ha mer marmor i mitt hem, men man kan aldrig få för mycket! :D

#12 - Bella

¨Åh ska genast kika, älskar marmor!

#13 - Ida

Såå jäkla snyggt!! :D Ska verkligen in och kika!

#14 - Days by Johanna

Det är snyggt med marmor, skall kika in och se om du har en med kanter runt, vill ha en sådan till kryddorna i köket :)

Tack för du uppskattar min ärlighet i mina inlägg, det värmer. Jag känner jag vill säga som det är och inte ge en idyll hela tiden, för det är tufft ibland och det måste komma fram, de som aldrig skriver om det gillar inte jag, utan bara det som är bra... :( men å andra sidan är jag ärlig av mig utanför bloggen med, och säger vad jag tycker och tänker, så det är inte så konstigt det syns i bloggen heller.

Svar: Åh, vad typiskt, jag hade såna förut i webshopen! Men kan tipsa om den runda som också är väldigt fin att ha med kryddor och sånt på i köket, det har jag själv haft. :)
Johanna Utterberg

#15 - Josse

Åh måste kika in! Älskar allt med marmor! :)

#16 - Gabriella

Åh såå bra, älskar marmor!!

#17 - Emelie Andersson

Åh jag som bara älskar marmor :)

#18 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh vilka bra erbjudanden :)

#19 - elin

Åh så mycket fint!

#20 - ullie

jätte bra erbjudanden gillar knivar o brickor
fin torsdag kramen

#21 - Mirre - Sweetwords

Oh så bra erbjudande

#22 - Dixi Wonderland

Jag har inte alls fastnat för denna marmor trend :P

#23 - Linda

Älskar marmor <33

#24 - jessy

Åh, älskar!

#25 - Matilda Berlin

Verkligen SÅÅ snyggt! Har sagt det förut och säger det igen, du är verkligen FANTASTISKT duktig på att fota <3 <3 <3

Svar: Åhh TACK SÅ MYCKET, vad glad jag blir!! <33
Johanna Utterberg

#26 - Sofia

underbara bilder, Kram och glad påsk! /sofia

#27 - The Queens Diary

Oh ska in och spana direkt :D

#28 - Pauline Hurtig

åh jag som älskar marmor! måste kika in :)

#29 - Emmelie

Åh marmor är så sjukt snyggt!! :D