JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: TEKANNA

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: TEKANNA
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Eftersom mitt förra fokus-inlägg på produkt från min webshop (det där jag visade upp de blå sammetskuddfodralen, inlägget hittar ni HÄR) var väldigt uppskattat så tänkte jag visa upp ännu en produkt som jag tycker förtjänar mer uppmärksamhet. Och här har ni den, gjutjärnstekannan! Den här tekannan är ny i webshopen och är absolut en av mina favoriter bland alla produkter! Den är fantastiskt fin, gjord i gjutgärn med fint mönster och kommer med en invändig te-sil, vilket är perfekt för den som gillar lös-te. Kannan rymmer 1,2 liter och är så vacker i dukningen när det är dags för fikat, titta bara på bullbilden här under! Prislappen ligger på 449 SEK och ni hittar tekannan HÄR! Den är ju dessutom utmäkt som födelsedagspresent åt någon som älskar te, eller hur?! Happy shopping!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget.
#1 - Sussi

Önskar jag också kunde ta så fina bilder!!

#2 - Days by Johanna

Försöker få Erik och förstå att han skall köpa denna till mig i mors dags present... det går sådär :(

Svar: Åhh, du får tjata lite till!! <3
Johanna Utterberg

#3 - NICOLE

Den var ju verkligen jättefin! Ser rejäl ut och samtidigt så snygg detalj i hemmet :) Bra där ;) Kram

#4 - Gabriella

Åh sååå himla gullig kanna!! 😍😍😍

#5 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Älskar den där kannan, så snygg!! Vill ha men kan inte nu i slutet av plugget, så tråkigt! :(

#6 - Mirre - Sweetwords

Oh waoow vilken snygg

#7 - Netti Starby

Åh vilken fin tekanna! <3 Kramis

#8 - MALIN

Men åh, vad fin den är! Kram

#9 - Tilda Barkselius

Älskar den kannan, så himla fin!

#10 - Angelica

Är såå kär i den där kannan!

#11 - ullie

ja den är ju så himla fin men ja e så dålig på att använda annars så .. så fin Tack raraste du för det

#12 - Carro

Oj så snygg! :)

#13 - eva linah

snyggt!

#14 - Sanna

Åh, den var verkligen så fin!

#15 - Bella

Så fin tekanna!

#16 - Matilda Berlin

Verkligen sååå söt! Har aldrig tidigare haft något behov utav en tekanna, men efter att svärföräldrarna alltid ställer fram en när vi är där har jag börjat fundera på om inte jag också behöver en ;) Kram fining <3

Svar: Håller helt med dig!! Jamen klart du behöver en tekanna, det är ju väldigt roligt att kunna duka fram tekannan när man har fikabesök eller vid frukosten. :) Erbjuder fri frakt till Visby om man beställer via pm eller mailen! Kraaam <3
Johanna Utterberg

#17 - Linda

Den är verkligen så himla fin!!

#18 - Emelie Andersson

åh vilken fin! :)

#19 - frida christina

Satan i gatan vad snyggt!

Svar: Visst är den!!
Johanna Utterberg

#20 - Pauline Hurtig

alltså den är så snygg!

#21 - Jessica Högberg

Riktigt fin!

#22 - Josse

ÄLSKAR denna!!

#23 - Sara

Åh vad fin tekanna!

#24 - elin

Så snygg tekanna!<3

#25 - Dixi Wonderland

Så fin den är :D

#26 - A M

Hihi kunde inte sluta titta på kaffebröden bredvid, så mumsiga ut! Men riktigt fin kanna!
Hoppas du hade en fin påsk! Kram <3

#27 - Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh så söt liten tekanna!