JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: TOP 3 PRODUCTS

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: TOP 3 PRODUCTS
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Idag är det söndagsmood on! Vi chillar hemma efter några dagars farande, städar och får ordning i lägenheten och det känns himla skönt att bara få vara. Bjuder på tre produkter som just nu är favoriter från min webshop. Webshopen hittar ni HÄR, så in och hitta era egna favoriter och varmt välkomna med beställningar! Missa inte heller instagram-tävlingen som pågår fram till måndagskväll, gå gärna in och var med för chans att vinna en marmorbräda med tillhörande ostkniv. Ni hittar instagramkontot på @stylemood.se.
Flätad korg i sjögräs, har en diameter på ca 30 cm och kostar 299 SEK.
Gråa kuddfodral i sammet, superfina och stora (50 x 50 cm)! Kostar 249 SEK.
Att servera fikabrödet på marmorbrädor blir så stiligt! Denna marmorbräda finns i både grönt och vitt och kostar 249 SEK. Sugrören finns i 50-pack och kostar 49 SEK.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Sanna

Åh, den där marmorbrädan är jag sugen på :) Så fin ❤

Svar: Visst är den fin! :) Passa på nu när det är 10% rabatt på all marmor, t o m måndag klockan 12:00. ❤
Johanna Utterberg

#2 - JUNITJEJ

Så fin flätad korg!

#3 - Angelica

Marmorbrädor är sååå fint!

#4 - My

Åh så fina saker :D

#5 - tess

Så mycket fint det finns! Än har jag inte beställt något, men inser att jag snart måste ta tag i min snålhet när det gäller prylar till mig själv. Haha

Svar: Haha, ibland är det så men klart att man ska få unna sig själv ibland, det behöver man! Ser fram emot framtida beställning om du hittar något fint! :)
Johanna Utterberg

#6 - Bella

Allt är så himla fint och dekorativt!

#7 - Netti Starby

Vad fina! <3 Kramis

#8 - jessy

Härligt :D

#9 - Mie Evnice

Korgen var verkligen supersnygg!

#10 - Dixi Wonderland

Jag klickar alltid på hjärtat ;)

#11 - Amanda CL

Marmorbrickan är väldigt fin :)

#12 - Amanda

Kuddarna är ju bara så fina! 😍 Hoppas du haft en bra påskhelg! 😃 Kram

#13 - Katta

Fina saker :)

#14 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Jag ska minsann önska mig marmorbrädor från din butik när jag fyller år i maj! <3

#15 - ajlimullersandvik.blogg.se

jag älskar kuddarna, de är fantastiska :)

#16 - Carro

Underbara produkter och så gullig du är :)

#17 - Wilma

Fina saker!! <3

#18 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Korgen är verkligen så fin :)

#19 - Mirre

så fin korg =D

#20 - ullie

men oj tack snälla du för fina ord. ja det är skönt att komma hem då man varit iväg o bara vara hemma i sitt egna kryp in . önskar nu en in morgon dag oxå kram kram

#21 - Josse

Vill ha allt! :)

#22 - J

Så gott!!

#23 - Matilda Berlin

Verkligen SÅÅÅÅÅ fint! Man blir alltid så inspirerad av att se dina fantastiska bilder! Kram fining <3