JOHANNA UTTERBERG - ATT GÅ LOSS MED IDÉER

Johanna Utterberg

ATT GÅ LOSS MED IDÉER
Hade en riktigt rolig fredag i butiken och åh vad glad jag blev av alla som kom förbi, handlade och sa hur mycket de tyckte om mitt sortiment! Det känns så bra, då vet jag att jag att jag har lyckats med den biten och ännu mer kommer in väldigt snart nu när jag satsar på att både expandera utbudet och ha en fysisk butik. Ska ännu måla väggarna, fixa en stor skylt att ha över dörren och klura ut biten med nätverk, inom någon vecka anländer hela kassasystemet och då behöver det vara ordnat, så jag har lite att beta av inom de närmaste veckorna, men det är helt fantastiskt roligt att gå loss med alla planer som ligger och ruvar i huvudet! Efter att ha stängt för dagen stannade jag kvar här ute hos mina föräldrar över natten, vi åt plockmat, drack vin, spelade spel och myste. Nu är jag fit for fight för ytterligare en dag i butiken, i eftermiddag kommer sambon ut och ska försöka förlänga nätverket här på mina föräldrars stora tomt och ikväll tänker jag gå loss med en to do-list, planera fotograferingar och få undan lite pappersjobb. Jag passar på att ha jobbkvällar när sambon jobbar natt, så vi kan spendera mer tid tillsammans sen i veckan när han är lite ledig. Ha en underbar lördag!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Emelie Andersson

Låter som en bra dag! :) skönt att få saker gjorda.

#2 - Dixi Wonderland

Va duktig du är :D Känns verkligen som att du tar vara på den och har planerat allt så bra :)

#3 - jessy

Härligt :D Ha en bra dag!

#4 - Bella

Åh vilken härlig dag!

#5 - Amanda

Så kul att det var en bra dag <3

#6 - Alva Berg

Riktigt snygga saker!<3 kram

#7 - ajlimullersandvik.blogg.se

du är så sjukt cool! <3

#8 - JoJo

åh vad kul att det går framåt för dig tjejen :D

sv; ja det finns ju hur mycket fint smink som helst! :)

bara ärlig! <3

ja men det kan jag förstå att du tycker och känner. är som sagt jätteglad för din skull! :)

den här veckan har varit rätt jobbig på jobbet, jag jobbade dessutom över två dagar på rad så jag har varit rätt trött efter jobbet denna vecka. det är väldigt skönt att alla ordinarie är tillbaka på måndag igen. men vikarierna har varit väldigt duktiga och jobbat på bra :) hoppas att din vecka har varit fin och att du har en bra helg :) kramar <3​​​​​​

#9 - Gabriella

Åh så himla roligt!! :D

#10 - Pauline Hurtig

så kul!

#11 - Sussi

Förstår att du ser fram emot att butiken ska öppna. Kul att ställa i ordning allt. Jag har ju sett i nätbutiken hur fina saker du har så butiken kommer bli jättebra..

#12 - NICOLE

Roligt att du har så mycket idéer! Det kommer bli så fint! :) kram

#13 - Jennifer

Åh vad kul med en fysisk butik :D

#14 - ullie

underbar ljusstake hoppas affären gick bra idag o du sålde mycket det är ju såå fina saker
kram o fin söndag

#15 - Carro

Lät som en superhärlig helg! :)

#16 - Ida

Ditt sortiment är ju fantastiskt fint, verkligen inspo inredning! Kram

Svar: Åh tack snälla du, vilken komplimang! :) Kram
Johanna Utterberg

#17 - Natalie

Vad roligt att få lite beröm och cred! Lycka till :)

#18 - Linda

Alltså, den här krukan!! <3