JOHANNA UTTERBERG - BULLBAK

Johanna Utterberg

BULLBAK
Här hemma pågår det just nu bullbak så det doftar ljuvligt i lägenheten av kanel, socker och kardemumma! När jag är klar med mina fyra bull-plåtar så ska jag förbereda några tårtor så att allt sånt är färdigt innan födelsedags-firandet drar igång på torsdageftermiddag. Det är så skönt att ha förberett så mycket som möjligt inför besöken så jag kan fokusera på att i lugn och ro jobba på dagarna när jag ska ha öppet i butiken och sedan hänga i soffan med gästerna när de väl är här, istället för att stressa med bakning mitt i allt. Nu ska  jag ta ut plåt tre ur ugnen, njut av dagen kompisar!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Jessica Högberg

Kan nästan känna doften;)

#2 - jessy

Gud så gott :D

#3 - Joanna- livet med psykisk ohälsa

Så gott

#4 - Felicia Holmgren

Mums!

#5 - ullie

älskar nybakade bullar o ja det doftar underbart

#6 - Norahsmamma

Ser så gott och mysigt ut! Kram

#7 - ISA

Åååh kan nästan känna doften av nybakade bullar nu. SÅ gott! <3

#8 - Carro

Men mums! :)

#9 - Bella

Åh så gott!

#10 - Gabriella

Åh såå gott!! 😍😍

#11 - Pauline Hurtig

åh gud vad gott! de måste jag göra någon dag :D

#12 - Linnea Kinis

muuuums! :)

#13 - Mirre Sweetwords

Ohh mums så gott

#14 - NICOLE

Men ååh vad härligt med bak och förberedande inför firanden :D Jag ska också baka och fixa nu i höst tänkte jag, såå härligt =) Kram

#15 - Ida - foto & häst

Men så gott och mysigt med bullbak!!

#16 - MALIN

Skickar du några på posten åt mig? SÅ GOTT! Kram

#17 - Linda

Men fyyyy så gott!

#18 - Ida

Åh vilka fina bullar! Önskar jag kunde göra snurrbullar :)

#19 - Amanda Niclasson

Ser riktigt gott ut!

#20 - Ida Jansson

Guud va gott!!! Så fina dom blev dessutom 😃