JOHANNA UTTERBERG - DET BLIR SÅ BRA

Johanna Utterberg

DET BLIR SÅ BRA
Redan helg och lördag förmiddag, men vad härligt ändå! Idag ska vi iväg på 4-årskalas och det ska bli himla mysigt (brukar vara augusti's höjdpunkt), men innan dess ska jag såklart hålla öppet i StyleMood's butik några timmar. Sista rycket för denna vecka helt enkelt och imorgon tänker jag unna mig en galet lugn söndag med sovmorgon och häng i soffan med serier. Nästa vecka börjar jag med hösttiderna, dvs öppet fredag-lördag och mina arbetsveckor kommer då se lite annorlunda ut gentemot hur de har sett ut den senaste månaden/månaderna. Dels kommer jag ha två fasta dagar då det är fokus butiks-jobb när jag har öppet och samtidigt kombinera detta med annat företagsjobb som fotograferingar och stylingar, men också webshop-uppdateringar, marknadsföring, packning och kundleveranser. Det blir så bra!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Dixi Wonderland

Vi ska på 5 och 10 års kalas idag. Ser inte fram emot huvudvärken xD

#2 - Linda

Mysigt med kalas :-D

#3 - Bella

Mysigt med kalaset!

#4 - Amanda

Åå vad mysigt med kalas<3

#5 - ajlimullersandvik.blogg.se

gud så spännande allt låter <3

#6 - Ida Lindborg ♡

men vad mysigt med 4-årskalas!

#7 - Norahsmamma

Låter som du har en superplan för hösten. Tror att det blir bra med lite variation av allt! Ska bli kul att följa dina projekt och dessutom få inspo till hemmet som för övrigt är höstens projekt hemma hos oss! Kram

#8 - Sarah

Så kul me kalas :)

#9 - MALIN

Vad mysigt med 4 års-kalas! Kram

#10 - ullie

Så roligt det låter framöver vännen
hoppas du fick ett mysigt kalas nu då kramar om

#11 - Denise

Mysigt med kalas!

#12 - Carro

Lät som en härlig söndag, njut! :)

#13 - Anita

Åh, mysigt med kalas :D

#14 - Emelie Andersson

Hoppas att du fick din sovmorgon idag! :) Ha ett bra avslut på denna veckan.

#15 - Pauline Hurtig

så kul med kalas :)