JOHANNA UTTERBERG - HAPPY TUESDAY

Johanna Utterberg

HAPPY TUESDAY
Idag fyller min bror hela 20 år, så ikväll vankas det kräftskiva med familjen och släkten, det ska bli så mysigt! Har betat av dagens powerwalk lagom till innan åskan rullade in här på ön och nu ska jag försöka påbörja packningen inför morgondagens Stockholms-vistelse, färdigställa paketen som vi ska ge bort, packa ordrar och jobba av lite måsten för StyleMood's räkning så att jag kan ta halva onsdagen och torsdagen ledigt när jag är iväg!
Jag hade flera presentkort att shoppa upp förra veckan så jag passade på att fynda mig ett vackert smyckesfat, där jag numera har mina vardagssmycken. Blev så fint! Ett sånt här mat-porslin-set hade jag själv gärna haft hemma och i StyleMoods egna sortiment, ska absolut försöka hitta mer köksporslin att ta in! Och förresten! Snart kan ni själva köpa presentkort på StyleMood och ge bort när någon fyller år, kul va?!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - line

ha en fin tirsdag <3

#2 - jessy

Va mysigt och grattis till honom :D

#3 - My

Trevligt med kräftskiva :D

#4 - Jeanette

Men vad härligt med kräftskiva! :) Låter väldigt mysigt

#5 - elin

Fina smycken!<3

#6 - ISA

Åh Stylemood blir ju bara bättre och bättre, så kul! Och välkommen till Sthlm :))

#7 - Carro

Åh så mysigt! Grattis till honom och hoppas ni får en underbar kväll! :)

#8 - MALIN

Vilka fina smycken! Kram

#9 - amanda

Å vilken mysig dag och grattis till din bror :)

#10 - Tove

Så fin blogg, hoppas du haft en grym dag!!

#11 - Days by Johanna

åh härligt med lite kräftskiva för fira din bror!

Tror jag kommer bli kanonnöjd med varorna jag beställt.

#12 - Gabriella

Åh så mysigt med kräftskiva, stort grattis till sin bror också!! :D

#13 - Linnea Kinis

mysigt med kräftskiva!

#14 - Norahsmamma

Vad härligt med en resa och njut nu av lite ledighet! Kram

#15 - Ida

Så himla fina smycken!! :)

#16 - Amanda

Vad mysigt med kräftskiva och grattis till honom! 😃 Kram

#17 - ullie

grattis till brosan
jo men ja förstår ju o ja VET att ja inte orkar så blev väl mest besviken bara bäst o vänta ändå
kram o tack

#18 - Carro

Ha en härlig onsdag och hoppas ni hade ett bra firande igår :)

#19 - Linda

Nämen fyyyy så gott med kräftskiva!

#20 - Kattis

Så fint! Hoppas det gått bra att beta av allt så du kan njuta av lite ledighet i Sthlm!☺

#21 - jessy

Ha en bra dag!

#22 - elin

Grattis till honom<3

#23 - Dixi Wonderland

Grattis till din lillebror :D

#24 - Jessica Högberg

Grattis till bror din!

#25 - Natalie

Vad mysigt! Det verkar som du har lite att göra :) Kram

#26 - sarah

aaa det är det =) fina smycken