JOHANNA UTTERBERG - MORNING WORKOUT

Johanna Utterberg

MORNING WORKOUT
Dagens träningspass blev avklarat tidigt i morgonsolen och det var riktigt svettigt, älskar luften såhär års på mornarna! Härligt och ha träningen gjord först på dagen och sedan kunna slå sig ner med frukosten i soffan och känna sig redo för jobb och måsten. Man brukar ju säga att lyxen med att vara egen företagare är att man styr sin egen tid, dvs har tid för sovmornar och kan jobba hårt när man är som mest effektiv på dagen, men här blev jag väckt redan vid 05 av sambon som vaknat. Han var snäll och gjorde kaffe till mig så jag tog mig ur sängen ganska snabbt och har varit igång sedan dess! Nu har jag laddat upp med kyckling och sallad till lunch och mer kaffe, så jag ska fortsätta med dagens jobbuppgifter. Ha en underbar tisdag!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Natalie

Vad duktig du är som tränar och kommer ut! Jag håller också med, luften på morgonen är underbar :D

#2 - Dixi Wonderland

Gött jag körde också ett träningspass imorse :D

#3 - Bella

Åh vad härligt!

#4 - My

Åh vad härligt! Saknar att träna nu när min fot är som den är :( När man är van att rida varje dag plus minst 5 pass på gymmet i veckan haha! Tänkte ge mig på lite överkropp på gymmet imorgon så får jag komma igång litegrann iallafall :)

#5 - Days by Johanna

önskar jag hade ork och träna på morgonen!

#6 - Carro

Härligt! Jag startade dagen på gymmet, så skönt att ha träningen gjord på morgonen :)

#7 - NICOLE

Så härligt med morgonträning! Då finns det energi för resten av dagen :D hoppas du har det bra! Kram

#8 - Kattis

Så underbart att hinna träna direkt på morgonen, det önskar jag att jag hann innan jobbet!☺

#9 - Emelie Andersson

Härlig start på dagen förstår jag! :)

#10 - MALIN

Att starta dagen med träning är så härligt! Kram

#11 - Gabriella

Åh såå härligt!!

#12 - Pauline Hurtig

härligt! jag måste komma igång igen! går bara massa promenader..

Svar: Men powerwalks är den bästa träningen, så tränar jag och det är skonsam mot knän och leder och du rör på hela kroppen och får upp puls! :)
Johanna Utterberg

#13 - Kamilla

låter skönt att träna på morgonen. Tyvärr är jag alldeles för trött eller så börjar jag för tidigt. Ska försöka köra ett pass innan jag lägger mig ikväll.

Kramis på dig /Kamilla

#14 - Denise

Härlig start på dagen! :)

#15 - Jasmine

Härligt med en produktiv dag! Hoppas att resterande vecka blir lika framgångsrik.

(Sent) Svar: Tack, roligt att du gillade mina bilder från ett juliregn.

Kram

#16 - ullie

åh maken som precis sa tvärtom idag hua usch vilket morgon väder runt halv sju kall ruggit ute redan snart höst fy bubblan . Ha en fin dag i morgon då fina bilder kram kram

#17 - Tilda

Så skönt att starta dagen med ett träningspass ute i solen! Bra jobbat <3