JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 31

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 31
Ännu en härlig och väldigt rolig vecka har passerat och jag och sambon avslutade den med en lugn hemmadag efter att ha varit på 30års-fest på lördagskvällen. Så kul, trevligt och glädjande att träffa massa gamla kompisar, både föredetta kollegor och vänner man hängt med hela somrarna som yngre. Jag hade dessutom bra försäljning i butiken under dagen och det känns alltid lite extra kul och stänga igen efter en sådan dag. Under veckan har jag dessutom haft bra flow i webshopen, vi har varit ute och käkat med Patriks familj, jag har blivit bjuden på underbart god saffranspannkaka av mina föräldrar, fått lite klartecken i hur jag ska lägga upp liret i höst, sålt slut på vägghyllorna och haft bra träningsrundor på mornarna. Nu hoppas jag på en dunderbra vecka 32, jag är taggad på att få ha butiken öppen måndag-lördag igen och så ska vi se till att klämma in en hel del andra roligheter också förstås!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - corneliaeriksson.blogg.se

Det ser ut som fina och härliga stunder! :) Mycket fint på översta bilden <3

#2 - Amanda CL

Vad kul att det har gått så bra :D

#3 - Ida

Så fina bilder, älskar klockan!

#4 - Ida Lindborg ♡

Men, så fina bilder!!

#5 - Carro

Vilken härlig vecka och så fina bilder! :)

#6 - Bella

Härliga bilder!

#7 - Gabriella

Såå fina bilder!! <3

#8 - elin

Åh så gott med musslor!<3

#9 - MALIN

Så härliga bilder :) Älskar musslor! Kram

#10 - ullie

ja men va mysigt o härligt att se tillbaka på i vinter
härliga bilder som alltid
ha en fin måndag nu då o hoppas veckan börjar bra kramar om

#11 - Amanda JO

Åh så kul att det gått så bra med företaget det här veckan! :D

#12 - Kattis

Låter som ett väldigt trevligt avslut på en bra vecka!😀

#13 - Alva Berg

Så fina bilder!<3 kramar

#14 - Alva Berg

Så fina bilder!<3 kramar

#15 - NICOLE

Såå härliga bilder! Och du har så mycket fint :) Ha en fin kväll, kram

#16 - Sofie

Åh så mysiga bilder! Kram :)