JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 32

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 32
Vecka 32 är sista veckan som räknas som högsäsong här på "öjn" och det känns faktiskt väldigt skönt att vi som turist-ö går på nervarvning just nu. Det är liksom en del av årets bästa tid, Gotland är fortfarande helt fantastiskt, det brukar vara varmt även hela september och det blir liksom folktomt och lugnt på ett helt magiskt sätt jämfört med hur det är mitt i sommaren. Och ja, jag tycker det är en skön tid faktiskt, även om det är superkul när allting livas upp, lever om och hålls öppet, såklart! Under denna vecka har jag haft en "lugnare" vecka i butiken, jag har lyckats få världens fulaste sandal-solbränna på fötterna som jag inte är stolt över, vi invigde veckan med supermys på creperiet tillsammans med Emmie och vi har varit på 4-års kalas som övergick i pizzakväll med våra fina vänner och deras kiddos! Dessutom har jag jobbat extra mycket med höstsortimentet och färdigställt en hel del ordar som är på ingång under vecka 33-35 och samtidigt kommer de första julsakerna som ska börja fotas inför julkampanjerna. Jag har haft bra puls i träningspassen, packat roliga beställningar, plöjt igenom två böcker och förbättrat solbrännan rejält under veckans soliga dagar. Grym vecka och jag ser verkligen fram emot de nya rutinerna som börjar nu under vecka 33!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, tack!
#1 - Mirre

Hehe jag har också fått sandalsolbränna, så jag brukar gå med skor som täcker det, skratt

#2 - jessy

haha öjn, vilket härligt ''uttryck'' :D

#3 - NICOLE

Kan tänka mig att det är vemod blandad med lite skönt när det lugnar ner sig lite :) Och ja det var en fin fotbränna du skaffat dig hihi :D Kram

#4 - Bella

Fina bilder!

#5 - Amanda

Så fin du är<3

#6 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag tycker din sandalbränna är FAB!! :D :D

#7 - Carro

Härligt när lugnet infinner sig och så härliga bilder! :)

#8 - Gabriella

Jättefina bilder!!

#9 - Linnea Kinis

snygg korg!

#10 - jessy

Hoppas du haft en bra helg! Kram

#11 - Norahsmamma

Härliga bilder och du är så himla fin:)

#12 - Netti Starby

Haha förra året hade jag också sandalbränna! :-D Kramis

#13 - Days by Johanna

Låter som en härlig vecka

#14 - Amanda CL

fina foton! :)

#15 - Kattis

Så härliga snapshots från veckan!:) skönt att Gotland kan börja varva ner lite nu.
ps. Nu har jag dragit en vinnare i souvenirtävlingen!:)

#16 - JoJo

du tar alltid så fina och härliga bilder tjejen :)

sv; vad kul att du gillar inlägget :)

det är kul att se att det verkar gå så bra för dig och stylemood :D

det kändes okej att gå tillbaka till jobbet. har redan jobbat två veckor. så nu är man tillbaka i rutinerna igen. är lite jobbigt att jag är enda ordinarie t om v.34 då alla andra kollegor och chefen fortfarande har semester. så det är jag och alla vikarier just nu. haha :P hoppas att allt är bra med dig och att du har haft en fin helg :) kramar <3​​​​

#17 - Linda

vilka härliga bilder :)

#18 - Malin

Haha ser kul ut när man får sandalsbränna

#19 - MALIN

Du klär verkligen jättebra i rött! Kram

#20 - line

herlig!

#21 - ullie

nej men skicka hit solen då här är ju bara grått o tråkigt o regn idag igår lite sol på em bara suck
fin du e o fina bilder som alltid kram

#22 - Asylmamma

Jag känner igen mig så mycket! Vi bor i ett område där det finns mycket sommarstugor och det är som du säger jättekul att de kommer och att det händer mycket, men det är också väldigt skönt när det blir lugnt igen 😜❤️

#23 - Anita

Snyggt med Fikonträdet!