JOHANNA UTTERBERG - TIMMARNA FÖRSVINNER

Johanna Utterberg

TIMMARNA FÖRSVINNER
Fattar inte hur timmarna kan gå så fort!? Vi hade en jättetrevlig kräftskiva igårkväll och idag har jag seriöst stressat sen jag vaknade med att skicka iväg paket som måste gå iväg, träna, packning och annat. Om en timme ska jag bege mig in mot stan för att möta upp mamma vid båten och sedan beger vi oss mot Stockholm. Ska bli ett roligt dygn och något som jag sett fram emot länge! Ska slänga i mig någonting ätbart och göra mig i ordning, sen är jag fit for fight för avresa!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Lillemmish- mode - inspo

vilken god smörgås =)

kramizz

#2 - MALIN

Vad mysigt med kräftskiva! Det vill jag ha varje vecka! Kram

#3 - jessy

Men så härligt och gott med kräftor :D

#4 - Jennifer

Alla dagar går för fort enligt mig :O

#5 - Netti Starby

Ni får ha det så himla kul i Stockholm! :-D Kramis

#6 - Emelie Andersson

Så mumsigt! :)

#7 - amanda

Verkligen så sjukt snabbt det går ibland! Låter så mysigt<3

#8 - Linnea Kinis

timmarna går verkligen superfort!

#9 - Tilda

Hoppas ni får det underbart i Stockholm! <3

#10 - Kamilla

Timmarna bara springer iväg när man vill att de ska gå långsamt och tvärtom. Stressa inte ihjäl dig bara.
Hoppas att du och mamma får det härligt i Stockholm för idag har vi haft toppväder.
Kramis Kamilla

#11 - Ida Lindborg ♡

Gud ja, timmarna flyger iväg alldeles för mycket. Men det är härligt när man hinner med mycket!!

#12 - Pauline Hurtig

ja tiden går galet fort...

#13 - Ida

Åh samma här, ibland hinner man inte riktigt med!

#14 - ullie

ja i bland går tiden så fort. ja det luktade höst sådär friskt o klar luft liksom o kyligt i luften bara hösten blir så masssa sol så håller det väl lite till

#15 - Linda

Åh, hoppas att du får en underbar dag <33

#16 - Carro

Åh ha det så roligt i Stockholm! :)

#17 - My

Hoppas du får det härligt i stockholm :)

#18 - veckomagasinet anne von porat

Vilken god macka

#19 - Jasmine

Fint att läsa att kräftskivan blev lyckad och att du har mycket roligt för dig. Bilden inspirerar!

(Sent) Svar: Tack, vad kul att du visar intresse för vår resa till Paris. Nu finns det publicerade inlägg om vår vistelse i Frankrikes huvudstad. Läs och kommentera gärna!

Kram

#20 - Sandra Rosén Dahlgren

Jobbigt att stressa :(, men låter i alla fall som att du hade en kreativ morgon :)! Mysig bild!

#21 - Anna - Fotograf & Rovfågeltränare

Vilken mysig bild! Älskar när man har tid att sätta sig ner med en inredningstidning och en kopp med något varmt :)

#22 - Anonym

jättefin blogg jag har lite problem med att skapa egen domän namn finns de någon som oxå har de

#23 - ida

Va gott med kräftskiva! :)

#24 - veckomagasinet anne von porat

vilken god macka

#25 - Linda Ph

Åhhh kräftor <3<3 vill äta det igen!

#26 - Amanda Niclasson

Mysigt! :)

#27 - Jenny

Åh vad härligt, hoppas ni får en underbar dag i Stockholm ^^

#28 - Yasmine

Synd att du inte bodde i Sthlm. Hade gärna hjälpt till att packa paket som extrajobb =)

#29 - emiza

Ser gott ut