JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: 20-70% RABATT PÅ ALLT!

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: 20-70% RABATT PÅ ALLT!
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
Tusen tack för att ni gillade mitt inlägg med mina 10 höjdpunkter från 2017 så mycket och vilket pepp på företagets framgång och mina resultat! Så kul att ni glädjs med mig. Idag har jag haft årets sista öppet-dag i butiken och det ekade väldigt tomt på folk, men nu är det dags för liten vintervila innan jag öppnar upp den nymålad, med massor av nya varor och ny kraft i slutet av februari igen. Känns faktiskt lite skönt att få ladda batterierna och sikta mot en fin vårsäsong, jag har ju trots allt jobbat varenda helg i butiken sen 15 juli så nu ser jag fram emot lite lugnare veckor och att bara få sköta webshops-beställningarna och allt annat jobb här hemifrån, samtidigt som jag kan njuta av sovmornar tillsammans med sambon på helgerna istället för att störta iväg.
Ni missar väl inte att jag har 20-70% RABATT på HELA (alltså verkligen varenda pryl i lager) sortimentet t o m 2/1! Skynda fynda säger jag, passa på att klicka hem era favoriter till kalaspriser direkt på www.stylemood.se och hjälp mig samtidigt att rensa upp på lagret inför den kommande säsongen! Jag tipsar om några av alla rea-kap här nedanför med länkar till varje produkt. HAPPY SHOPPING!
Tårtfat, 319,20 SEK (ord. pris 399 SEK) / Ljus, 7,20 SEK/ST (ord. pris 9 SEK)
Glaskula Mörkgrön, 19 SEK (ord. pris 39 SEK)
Kuddfodral Grön, 103,20 SEK (ord. pris 129 SEK) / Kuddfodral Grå, 103,20 SEK (ord. pris 129 SEK) / Ljus, 5,00 SEK (ord. pris 9 SEK) / Stråkorg, 199,20 SEK (ord. pris 279 SEK)
Lattemugg, 79,20 SEK (ord. pris 99 SEK)
Skål Marmor, 62,30 SEK (ord. pris 89 SEK)
Badlakan, 89 SEK (ord. pris 199 SEK)
Bomullspläd Offwhite 199 SEK (ord. pris 249 SEK)
Nu ska jag fortsätta jobba på den nya webshop-designen som är tänkt att lanseras den 3/1, kl 00:00! Spännande va? Känns så rätt att börja det nya året på topp med en uppgraderad och mer väldesignad webshop! Heja StyleMood!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - cecilia

åå så fina plädar!! :)

#2 - Pauline Hurtig

wow! ska kika in! nog för att du alltid har väldigt bra priser tycker jag. älskar grejerna jag beställt!

Svar: Gör gärna det! Tack snälla, vad roligt och höra att du tycker att jag har bra priser och att du är så nöjd med prylarna!! <3
Johanna Utterberg

#3 - Carro

Vilka fina produkter/bilder och så skönt med lite lugnare tempo! :)

#4 - Netti Starby

Så mycket snyggt och härligt att du har rabatt :-D Kramis

#5 - sarah

aaaa killen är glad hehe jag kan inte äta sån godis

#6 - MALIN

Sååå många fina grejer! Kram

#7 - ullie

ja kära vän klart vi gläds me dej du har varit så duktig o det har bliit ett fint år va skoj lycka till med nästa år
önskar dej ett fint 2018 Gott nytt år kramen

#8 - ullie

ja kära vän klart vi gläds me dej du har varit så duktig o det har bliit ett fint år va skoj lycka till med nästa år
önskar dej ett fint 2018 Gott nytt år kramen

#9 - my

Skönt med lite "ledighet" från butiken så du får andas litegrann :)

#10 - Sara Ekman

Bra tips :)

#11 - Sussi

Ska bli kul att se vad hittar på med hemsidan. Jag är tyvärr satt på köpstopp fram till Thailandsresan. Vågar inte ens gå in och titta för du har så fina saker. I februari däremot har jag inte köpstopp längre haha
Ha nu ett riktigt gott nytt år. Kram

Svar: Vad kul att du tycker det, ganska stor förändring blir det men såklart ska den vara lättnavigerad och stilren ändå! :) Det förstår jag att du har och haha, du får se fram emot februari och kika in i webshopen då ;) Gott nytt år!! Kram
Johanna Utterberg

#12 - Mirre Sweetwords

Läckert med svarta kolor och en glöggserie i den där gröna färgen du har på porslinet det ena gav jag bort i julklapp så fint

#13 - Dixi Wonderland

Gott nytt år fina du :D

#14 - ajlimullersandvik.blogg.se

gud så kul med rea! Jag får inte shoppa nu eftersom jag ska bli student och så... men i alla fall :D

#15 - Maria

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

#16 - Denise

Vad härligt att du får chans att ladda om lite även om det blir en del jobb ändå :)
Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

#17 - Linnea Kinis

Superfina grejer. Gott nytt år!:)