JOHANNA UTTERBERG - ATT JOBBA PARALLELLT KRÄVER DISCIPLIN

Johanna Utterberg

ATT JOBBA PARALLELLT KRÄVER DISCIPLIN
Imorgon ska jag skriva en to-do-list inför helgen och närmaste veckornas företagsjobbande så jag vet hur jag ska lägga upp livet samtidigt som jag ska jobba parallellt under mars månad. Med kloka riktlinjer och tydliga punkter att beta av var och varannan dag så ska det inte vara något problem, utan då ska jag nog få det och rulla på ganska smärtfritt! Återigen, det är så viktigt med självdisciplin när man är egen företagare och jobbar på sidan av, planering och genomgångar på vad som ska göras är så viktigt för ingenting kommer av sig själv. Viktigt att komma ihåg det! Det är i alla fall härligt att dagarna blir allt ljusare och känns längre såhär på vårkanten, vilket gör otrolig skillnad för psyket och upplägget av mitt arbete vid fotografering exempelvis. Förutom to-do-listan så ska jag städa upp lite här i lägenheten och göra lite extra fint, på torsdag är det dags för jobb på bortaplan och sen lär helgen bara gå i ett svep ändå! Vad ska ni göra imorgon?
#1 - MALIN

Du är så himla duktig! Ser verkligen upp till dig! Kram

#2 - Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Spännande med jobb på bortaplan :D. Hoppas det blir kul :)

#3 - Amanda Westberg

Vad menas med att jobba parallellt? :)

Svar: Jag driver eget företag och så är jag anställd på sidan av också, vilket gör att jobbar parallellt med två jobb. :)
Johanna Utterberg

#4 - J

Ja det är inte så lätt som man kan tro!

#5 - Carro

Förstår att det är mycket och tufft, men du är grym! skönt att vi går åt ljusare tider! :)

#6 - Linda

Jag ska plugga och blogga, gärna hinna fotografera lite också :-)

#7 - MALIN SUNDIN - MOM TO BE

snyggt!

#8 - bella

Hoppas att du får en bra onsdag, kram!

#9 - Moa

Så fint du har det!

#10 - Mirre - Sweetwords

Jag jobbar ju också prallellt kan man säga, jag jobbar åt två företag och jag måste ju planera in veckoschema och blanda dem

#11 - TereseFlinth

Ja du är såå duktig! Och ja sjukt mycket självdisciplin man måste ha! Och man måste verkligen vilja.

sv: Tack detsamma fina du!
Jaa! Men dert är så fräscht och vackert med marmor!!
Kramis

#12 - Dixi Wonderland

Jag är också så glad att det blir ljusare för nu har man fler fototimmar! Under vintern fick man nästan slänga in för mycket produkter osv som skulle fotas på endast 2 timmar just för att bristen på ljus var så stor. Jag fotar endast med naturligt ljus så då kan det bli kämpigt. Hoppas att det kommer gå bra med planeringen :)

#13 - Cissi

Duktig du är!

#14 - jessy

Det gör det verkligen, men det klarar ju du! You go girl!

#15 - NICOLE

JO tack det vill jag lova ;) Plus en hel del andra egenskaper haha :) Men det funkar, det är bara att köra =) Heja oss. Kram

#16 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Du är verkligen grym!! Och när jag är på Gotland igen måste vi BOKA en tid som passar oss! För vi måste verkligen ses nu, så spara en bra tid till mig när du gör din lista! :) <3

Svar: TACK BÄSTIS!! Jaaa, nu måste vi banne mig ta och ses! Säg till när du är tillbaka så bokar vi in en bra tid! <3
Johanna Utterberg