JOHANNA UTTERBERG - ATT STÅ STADIGT

Johanna Utterberg

ATT STÅ STADIGT

Jag tog mig upp tidigt i morse, redan vid fem ringde klockan och så drog jag ut och tog en powerwalk i mörkret och kylan. Sån härlig start på dagen! Väl hemma igen så fixade jag mig i ordning, åt frukost med Patrik och tog sedan bussen mot Västis (ja, idag igen) för att umgås med mamma och jobba färdigt med bokslutet. Missade anslutningsbussen med 10 sekunder och fick vänta lite på nästa buss, men det är sånt som händer! Men nu är jag här, har fått en god kopp kaffe och är redo för att ta vid där jag avslutade i måndags, med lite hjälp av mamma. Det är faktiskt väldigt roligt med ekonomi, resultatrapporter och bokföring när man äntligen började fatta hur det praktiskt går till. Så glad att jag har ekonomiassistent-utbildningen som grund att stå på nu när jag är egen företagare, det är verkligen så bra att ha med sig de ekonomiska reglerna och verktygen så att jag kan göra allt sånt här själv istället för att betala någon annan för att göra det.

#1 - Bella

Skönt med pw!

#2 - Emma Grann Fotografi

Ser jättegott ut!

#3 - Eleonora Adriana ♥

Mums!

#4 - Matilda Berlin

Åhh vad härligt! För att inte tala om hur gott det där ser ut!! MUMS asså =) Kram finaste och ha en underbar dag nu! <33

#5 - Jessica

wow, hurtigt med en sån tidig start! Och vad härligt att du kan få användning av din ekonomiutbildning, och att du faktiskt tycker det är kul haha! En annan blev inte ens godkänt i matte 3b i gymnasiet...

#6 - Marie

Oj imponerande att ta sig ut och gå då, tror inte man hade kunnat muta mig ens vid den tiden, skratt

#7 - NICOLE

Är helt enig med dig, utbildning och en bra grund är såå viktigt! Så glad att jag valde att plugga vidare :) Kram

#8 - NICOLE

Är helt enig med dig, utbildning och en bra grund är såå viktigt! Så glad att jag valde att plugga vidare :) Kram

#9 - Amanda

Härligt att orka gå upp så tidigt och komma ut på en powerwalk 😃 Surt att du missade bussen med några sekunder! Hoppas du får en bra dag 😃 Kram

#10 - Emma Broberg

GRYMT att ta sig upp och gå på en pw!

#11 - Shahrzad Garoosi

bilden är perfektion

#12 - Netti Starby

Vad kul att du går kurser så att du lär dig mer om ekonomin inom företaget och vilken fin frukost :-D Kramis

#13 - Maria

Så härligt med en morgon walk...
Kram

#14 - Carro

Oj så duktig du är som startar dagen så tidigt med powerwalk. Härlig start på dagen :)

#15 - tess

Så underbart att börja dagen så!

#16 - Tilda

Låter som en så härlig dag! <3

#17 - Rebecka

SKönt med en pw! Alltså dina mat bilder!!

Svar:
Det var det verkligen :D

Kram