JOHANNA UTTERBERG - FEM SAKER JAG SER FRAM EMOT

Johanna Utterberg

FEM SAKER JAG SER FRAM EMOT
Vi avslutade förra veckan med tacos, en skvätt rödvin och soffläge, så nu är jag laddad inför denna nya vecka! Jobbar i dagsläget mån-ons och sen får vi se om jag ska ta ett jobbpass på torsdag också, vilket jag gärna gör så att mina timmar för månaden byggs på ännu lite till. Var på jobbet redan innan halv sex idag så jag är klar med dagens pass till halv tolv, vilket känns härligt som start på veckan såhär en måndag! Vad gör ni idag?
Fem saker jag ser fram emot under denna vecka:
- Att vi, jag och sambon dvs, ska till Stockholm!
- Att min H&M-beställning kommer.
- Att heja på pappa & brorsan som ska åka Vasaloppet i vanlig ordning.
- Att vi går ur februari och att mars månad börjar, vilket betyder ännu ljusare dagar!
- Att få ha lång helg då jag garanterat är ledig fre-sön, men kanske även torsdag.
#1 - Amanda Westberg

Vilka härliga saker!

#2 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Kul att de ska åka Vasaloppet :). Det är inte jättelångt härifrån :)

#3 - Dixi Wonderland

Idag ska jag planera veckan. Har lagt för mycket fokus på min stickade tröja och för lite fokus på jobb :P

#4 - Ida

Vad mysigt med stockholm!! :)

#5 - Mirre- Sweetwords

Jag slutar ocskå tidigt om dagarna, skönt. Kul med h&M beställning

#6 - freja lindsjö

skönt med långhelg :D

#7 - Jeanette

Låter som att du har en bra vecka att se fram emot :)

#8 - Angelica

Ni ser ut att ha ett så himla fint hem!

#9 - Bella

Åh förstår att du ser fram emot Stockholmsresan, bästa staden!

#10 - Carro

Åh så gott och mysigt! Och härliga saker att se framemot :)

#11 - elin

Sv: Åh så roligt att du tyckte det , kramis!! :)

#12 - Maria

Mysigt...mycket kul att se framemot
Kram

#13 - Tilda Barkselius

Låter som jättehärliga saker du har framför dig!

#14 - Ida Lindborg ♡

Så mysigt :)

#15 - jessy

Mums va gott!

#16 - MALIN

Vilka härliga saker du ser framemot! H&M-paketet framför allt ;) Kram

#17 - elin

Sv: Åh tack så mycket finis!! hoppas du haft en toppen bra måndag , kramis!:)

#18 - Netti Starby

Vilken rolig vecka du har att se fram emot! <3 Kramis

#19 - Gabriella

Åh så roligt med en HM beställning!!

#20 - Therese

Nu är förra veckans bästa inlägg länkade i min blogg :)
Kom ditt med? Om inte så kan du på nytt dela med dig av ditt bästa inlägg från förra veckan :)

#21 - Wilma

Åh vill också skriva en lista på saker jag ser fram emot, vad mycket gladare man blir

#22 - N

Åh vad gott!

#23 - J

Skulle också vilja göra Vasaloppet någon gång!

#24 - Eleonora Adriana ♥

Snygg inredning och gott!

#25 - Pauline Hurtig

väntar också på hm beställning :)

#26 - Matilda Berlin

Åhh vad härligt! Ser verkligen också fram emot att det blir Mars och man äntligen kan börja drömma om vår och sol =) Kram <33