JOHANNA UTTERBERG - I LOVE CANDY

Johanna Utterberg

I LOVE CANDY
Hade typ den gosigaste och härligaste fredagskvällen på länge igår då jag intog soffläge med duntäcket, åt goda pulled pork-wraps till middag, gottade mig med godisskålen nedanfö, serier och bara njöööt! Hade verkligen fått till en sån bra mix i godispåsen att jag var helt lyrisk över hur gott det var. Lovar att det blir en liknande repris ikväll! Jag gick upp tidigt i morse, drog ut på en morgon-powerwalk i mörkret, fixade mig i ordning, åt frukost och åkte sedan in till stan för att storhandla och gå på stan. Redan innan klockan var halv tolv var jag hemma igen och färdiga med mina bestyr, så nu har jag slängt ihop en cheesecake om vi eventuellt skulle få fikagäster idag och städat i köket. Ska packa lite inför måndag då vi drar iväg till fastlandet, sen är kvällen min i lugnets tecken! Snacka om effektiv lördag! Hoppas ni har haft en underbar start på helgen.
#1 - ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så mysigt det låter :)

#2 - Jeanette

Men åh, låter som en väldigt mysig och bra lördag :)

#3 - Gabriella

Såå gott!!

#4 - deninrekampen

Sv: Ja verkligen! Längtar redan tills nästa gång !! Synd man inte kan sätta akupunktur på sig själv hemma.. Hade behövt det nu..

Någon serie att rekommendera? :)

Ha en härlig Lördags kväll!

#5 - Carro

Men vilken mysig fredagskväll :)

#6 - JoJo

nu blev jag ju sugen på godis! :D

sv; tack vännen! :) kul att du gillar dom!

hehe ingen fara, är bara ärlig :D <3

ja det var rätt skönt ändå när jag hade varit så effektiv, men det är jag inte den här helgen xD haha! hoppas du är lite effektiv nu i helgen så du kan ha lite ledigt i veckan med gott samvete :D<

min vecka har varit helt okej. har varit rätt trött då jag har gått upp kl. 05 typ alla dagar. så är extra skönt att det är helg nu. haha :D hoppas du också hade en fin vecka och att helgen är bra :) kramar <3​​​​​​

#7 - Fanny

åh vad mysigt OCH välförtjänt <3

#8 - Photo by E M E R E L L A

Oj så gott med godis :)

#9 - ISA

åh supermysigt!! bra smak också, liiiite mer choklad där så skulle jag vara nöjd :)

#10 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Låter jättehärligt och ser härligt ut :D

#11 - NICOLE

Men herreguuud såå gottt! =) Är också en riktig godisråtta :D Kram

#12 - tess

Jag ser geisha... mitt absoluta favorit godis!

#13 - Ida

Åh såå fina bilder!! Så gott med godis, verkligen.

#14 - Mirre - Sweetwords

Oh låter heeelt underbart och nom nom

#15 - Tilda Barkselius

Gud så gott med pulled pork!

#16 - Ida Lindborg ♡

Gott!

#17 - Zyllah

Godis är ju så himla gott!!! <3

#18 - Sarah

åh ser gött ut =) fina saker du runt om

#19 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilken lugn och härlig kväll/dag!! :)

#20 - sandra

men åh nu blev ju jag godissugen!