JOHANNA UTTERBERG - INTERIOR

Johanna Utterberg

INTERIOR
Vitt och guld i kombination är verkligen på tapeten i vår och jag är sååå glad för det, för älskar den kombon inom inredning! I vardagsrummet har vi verkligen lyckats få till det med guld och vitt i kombination med vår gråa soffa tycker jag och när jag var i stan här om dagen var jag tvungen att köpa en enkel bukett för att liva upp hemmet ytterligare lite till. Och det blev ju så fint, så när jag skulle inta söndagens frukost var jag ju bara tvungen att knäppa några bilder! Förresten, jag åt godaste frullemackan med ruccola, ägg och rödlök tillsammans med en stark kopp kaffe, så jäkla smarrigt!
I natt kommer vi hem från vår kryssning och fastlands-visit. Det har varit så kul och trevligt, jag ska bjuda på lite bilder från våra dygn borta såklart. Jag har torsdagen ledig också för att kunna ta igen mig och hinna med företagsjobb, sen så ska jag jobba på fredag innan det återigen är helg! Sån lyx! Trevlig onsdag på er!
#1 - Carro

Så snyggt!!!

#2 - Netti Starby

Åh vad fint! :-D Kramis

#3 - Emma Broberg

SÅ fint!

#4 - Celine

Så snygg inredning!

#5 - Amanda Jona [SPONTAN]

Verkligen så snyggt!

#6 - Maria

Så fint du har det och så fina bilder.
Kram

#7 - Photo by E M E R E L L A

Åh jag kör också på vitt och guld hemma, det är såå fint! :)

#8 - NICOLE

Ni har det jättefint hemma! :) Hoppas ni haft det bra. Kram

#9 - Tilda Barkselius

Så snygg kombination!

#10 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Men du så himla fint :)

#11 - Jessica

Men åh, så fint. Allt verkligen smälte ihop, allt från krukan till bordet och sedan guldetaljerna. Sååå snyggt ni har det!

#12 - Gabriella

Åh jag ÄLSKAR vitt och guld tillsammans!!

#13 - Ida

Åh vad fina bilder! Älskar din vas

#14 - http://edahlbeck.blogg.se

Snyggt! Ser mysigt ut :)

#15 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag håller verkligen med om inredningen. Älskar guld!

#16 - Matilda Berlin

Det är ju verkligen SÅÅÅÅ fint! Kram finaste du och hoppas du har en underbar dag <33

#17 - Eleonora Adriana ♥

Fint!

#18 - Dixi Wonderland

Älskar brudslöja! :)