JOHANNA UTTERBERG - IT IS FRIDAY, I'M IN LOVE

Johanna Utterberg

IT IS FRIDAY, I'M IN LOVE
Friday, jihaa! Redan fredag, veckan har gått i raketfart men det är säkert bara för att vi hade en sån rolig start på den när vi var iväg på kryssning. Dock så är jag glad över det, idag har jag ännu en upplärningsdag på ett nytt ställe inom jobbet och sedan är jag upplärd på alla ställen som behövs för att jag ska kunna jobba och vikariera för vem som helst, när som helst. Det känns riktigt bra och kul! Tog mig upp extra tidigt idag för att kunna hinna med fem kilometer powerwalk och bocka av fredagsfysen innan jobbet. När jag kommer hem ska jag nämligen ladda om för middag ute med Patrik och hans syskon, vilket ska bli väldigt mysigt. Det ryktades om att dem bokat bord på Pinchos, så det ser jag verkligen fram emot! Ha en mysig fredag allihop!
#1 - Days by Johanna

Låter som en härlig fredag

#2 - Jessica Högberg

Har du varit på Pichos innan?

Svar: Ja, några gånger och jag gillar det verkligen! :)
Johanna Utterberg

#3 - Carro

Underbart med fredag! :)

#4 - Matilda Berlin

Men åhh vad mysigt det låter!! Hoppas du får en riktigt fantastisk fredag nu!! =) Kram <33

#5 - Frida

Tack så mkt :) ja det var riktigt härligt!
Håller med om att denna vecka har gått riktigt fort!
Superfin bild, saknar sånt där bröd! Det är så gott!

#6 - Jeanette

Oj vad duktig du är som går upp tidigare för en pw! :) Jag orkar knappt gå upp och göra frukost haha

#7 - Ida Lindborg ♡

Så himla skönt med helg!

#8 - Pauline Hurtig

älskar fredagskänslan fast jag är ledig :) trevlig helg!

#9 - Bella

Åh vilken fin bild!

#10 - NICOLE

Kul att du nu kan hoppa in på alla ställen! Ha en fin kväll, kramar

#11 - jessy

önskar dig en kanon bra helg :) kram

#12 - Photo by E M E R E L L A

Åh vilken härlig bild :)

#13 - Natalie Honkonen

Så duktig du är som körde en pw i morse! Hoppas du får en jättebra fredagkväll! Kram

#14 - lucy

va checkt att du snart är helt färdig lärd och redo att ta över när det behövs :) Åhh pinchos :O

#15 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så mysigt med Pinchos hoppas ni får det jättebra :D

#16 - Emelie Andersson

Så himla skönt med helg, hoppas att din blir toppen :)

#17 - Mirre - Sweetwords

Ohh sådana knäcka är så goda