JOHANNA UTTERBERG - JAG LEVER FÖR LÖRDAGSMYS

Johanna Utterberg

JAG LEVER FÖR LÖRDAGSMYS
Lever verkligen för lördagar som man kan spendera till största delen i soffan eller mysa runt hemma med sambon som sällskap, duka upp en bricka med ostar och charkisar, smutta på lite rödvin i några timmar och äta godis! Mhm vad jag har njutit ikväll! Imorgon tänkte jag ta mig upp ganska tidigt och köra ut till mamma och pappa för mer bokförings-jobb, jag passar på att gå stenhårt in och företagsjobba hela söndagen ifall om det blir mycket inringnings-jobb nästa vecka! Sambon har maraton-nattvecka, så det passar ju utmärkt att han får sova lugnt och länge medans jag är iväg under morgondagen. Kul förresten att det var så många som gillade både boyfriend- och home interior-tagsen, tack! Och tack för besöksrekordet förra veckan! Hur är eran helg, ni njuter väl?
#1 - Carro

Lördagar är underbara och så mysigt det såg ut :)

#2 - Linda

Men gud sååå mys!

#3 - Linda

Men gud sååå mys!

#4 - TereseFlinth

Men ojojoj vad mysigt!!!

sv; Men tack finaste du! Ja det känns som en bra början :)
Ja jag kan förstå det!
Kram

#5 - TereseFlinth

Men ojojoj vad mysigt!!!

sv; Men tack finaste du! Ja det känns som en bra början :)
Ja jag kan förstå det!
Kram

#6 - Bella

Vad mysigt det ser ut!

#7 - Marie

Ohh så gott allt ser ut

#8 - jessy

Mums så gott :D

#9 - MALIN SUNDIN - MOM TO BE

åh vad mysigt :)

#10 - Days by Johanna

Det är alltid härligt med lördagsmys :)

#11 - Rebecka

ÅH vad mysigt och gott!!!

Svar:
Tack fina du <3 Är så söjd!

Kram

#12 - Angelica

Men ååh, vad mysigt! Gillar också mina lördagar så!

#13 - Moa

Mums vad gott!​

#14 - NICOLE

Det låter verkligen underbart! :D Vi har haft en helt underbar och härlig helg :) Kram

#15 - JoJo

åh så mumsigt!! :D

sv; tack fina du, kul att du gillar mina nya piercingar :)

ja, det är det. dock äter jag aldrig frukost i sängen. haha :P

och jag äter hellre chips än godis på helgerna :)

hoppas du har en fin helg tjejen. ha en fortsatt härlig söndag! <3 kramar <3​​​​​​

#16 - JoJo

åh så mumsigt!! :D

sv; tack fina du, kul att du gillar mina nya piercingar :)

ja, det är det. dock äter jag aldrig frukost i sängen. haha :P

och jag äter hellre chips än godis på helgerna :)

hoppas du har en fin helg tjejen. ha en fortsatt härlig söndag! <3 kramar <3​​​​​​

#17 - Dixi Wonderland

Jag har haft så mycket jobb med allt bakom bloggen samt mina andra sociala medier att jag svarar på kommentarer nu som jag fick i fredags xD

#18 - Photo by E M E R E L L A

Wow så mysigt! :)

#19 - ajlimullersandvik.blogg.se

OMG, jag är såååå avundsjuk!!

#20 - Pauline Hurtig

längtar efter att kunna äta tapas, kunde inte äta salami under graviditeten och nu har jag för mycket histamin, suck.

Svar: Åh stackare!! Lider med dig, tapas är ju så gott och mysigt! <3
Johanna Utterberg

#21 - Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Åh förstår dig :D. Älskar helgmys :D

#22 - JUNITJEJ

Mums, så gott!

#23 - MATILDA

åh vad gott :D