JOHANNA UTTERBERG - KRYSSNING

Johanna Utterberg

KRYSSNING
I morse vaknade vi upp hemma igen och det var väldigt härligt att få sova ordentligt i sin egen säng efter två nätter iväg. Vi har haft det så roligt på kryssningen, jag har verkligen skrattat så mycket, både sambon och mina bröder är så roliga att umgås med och dem i en mix blir bara skrattattacker på skrattattacker! Tacksamt och uppskattat från min sida!
På måndagskvällen checkade vi in hos moster med familj för övernattning och sedan ägnade vi större delen av tisdagen åt att shoppa loss på Nacka Forum (jag ska visa vad jag fick med mig hem i ett annat inlägg) för att fördriva tiden. På kvällen var det dags för kryssning och där hade vi förbokat middagen i en av restaurangerna ombord, som bestod av för- och efterrättsbuffé och varsin god kötträtt till varmrätt. Jag och sambon drack ett gott rödvin till våra varmrätter och det blev verkligen så himla gott i kombination, som jag njöt! Senare på kvällen ägnade vi oss åt lite taxfree-shopping, drack lite drinkar, spelade kort och hade det fortsatt trevligt och vid tvåsnåret däckade vi snabbt i vår hytt. Igår morse väckte jag grabsen och så tog vi oss iväg till frukostbuffén och åt i lugn och ro, mumsade i oss av allt gott som fanns och jag njöt även av några glas bubbel! Lyxfrukost minst sagt! Vid 18-tiden var vi i hamn i Stockholm igen och då åkte vi raka vägen mot Nynäshamn för att ta kvällsbåten hem till Gotland, så sent i natt var vi äntligen hemma helt slut efter resan men ändå med så mycket energi efter så roliga dygn tillsammans! Nu har jag ägnat morgonen åt att powerwalka, äta frukost och börjat packa upp lite, ska väcka Patrik som ännu sover. Hoppas ni har en fin torsdag!
#1 - Netti Starby

Herregud så roligt med kryssning och vad gott det ser ut på sista bilden! :-D Kramis

#2 - Carro

Härligt att ni haft det roligt! :)

#3 - Bella

Maten på första bilden ser så god ut!

#4 - Pauline Hurtig

men vad lyxigt! härligt!

#5 - Amanda Jona [SPONTAN]

Underbart att höra att kryssningen var lyckad! :)

#6 - Ida

Åh vad kul med kryssning!! :D

#7 - NICOLE

Men åh så bra ni verkar ha haft det! Härligt :D God mat och fina bilder! Kram

#8 - Maria

Låter som ni hade det väldigt bra

#9 - Moa

Åh vad härligt att ni var ibäg på kryssning. Så kul när sambon går så bra ihop med sina syskon dessutom 😍 Önskar dej en fin fortsättning finis 💕

#10 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh låter helt underbart :D. Hur många timmar tar det att åka emellan? :)

Svar: Kryssningen tog 23 h och det kändes alldeles lagom :) Men om det är Gotlandsfärjan du menar så tar den bara lite drygt tre timmar :)
Johanna Utterberg

#11 - Emelie Andersson

Så mysigt det låter :)

#12 - Gabriella

Åh såå roligt!!

#13 - Tilda Barkselius

Åh så mysigt med kryssning!

#14 - MALIN

Vad mysigt med en kryssning :) Skulle gärna vilja åka på det! Kram

#15 - Fanny

Åh vad härligt det låter!!!

#16 - Photo by E M E R E L L A

Vad roligt med kryssning! :)

#17 - lucy

gud så roligt ni har haft det :D

#18 - Jessica

Men åh, vad mysigt det lät! Vad skönt med en liten mini-tripp sådär, kan vara så välbehövligt! Såå viktigt för att man ska orka med vardagen igen, det var du värd!

#19 - Cissi

Men vad gott och kul ni ser ut att haft :)

#20 - ajlimullersandvik.blogg.se

Men wow, så himla mysigt ni haft det :D :D

#21 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Ser otroligt gott ut och vilken bra kryssning ni har haft! :) Kryssningar är verkligen så härliga!

#22 - Felicia

ååå kul :D