JOHANNA UTTERBERG - NÄR DET PLÖTSLIGT LÖSER SIG

Johanna Utterberg

NÄR DET PLÖTSLIGT LÖSER SIG
Långa dygn när det är upplärning på jobbet på ännu en ny plats, men oj vad kul det är att faktiskt vara igång och jobba igen! Känns som om våren löser sig väldigt bra jobbmässigt, och det ser i dagsläget ut som om jag kommer vara sysselsatt ganska ordentligt vilket är grymt bra! Tänk att det redan är februari förresten, var tar tiden vägen?! Är helt färdig och ska snart slänga i mig lite yoghurt innan jag går och lägger mig, tänker börja lite extra tidigt imorgon bitti nämligen då jag har min första dag ensam på nya jobbstället. Idag är sista dagen på F15 och ni ska få en liten recension längre fram kring min ego-boost-period och hur jag tycker att det har gått. Just nu går och smålängtar till måndag när jag, brorsorna och sambon åker till fastlandet, ska bli så kul att komma iväg lite tillsammans, så det är lite att göra inför dess också!
#1 - jessy

Härligt att vara igång igen :D

#2 - Photo by E M E R E L L A

Åh det är så snyggt med gulddetaljer, jag har själv det i massor hemma :)

#3 - ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så fina ljusstakar :-D. Är de ifrån din hemsida? :)

Svar: Tack så mycket! :) Nej tyvärr inte, de är från Åhlens :)
Johanna Utterberg

#4 - Tilda Barkselius

Åh vad härligt att det känns så kul att vara tillbaka på jobbet!

#5 - Amanda

Vad härligt att det löst sig på jobbfronten 😃 Kram

#6 - Mirre

Vad roligt att du trivs med det och jag jobbar också med städ och jag tycker det är fritt och lättsamt,

#7 - Matilda Berlin

Men vänta nu!! Nu verkar jag HELT ha missat något! Har du börjat jobba igen?? Var då någon stans? =) kram <33

#8 - jessy

Så härligt :D

Har just nu en tävling på bloggen där jag lottar ut en tröja där pengarna jag betalar för tröjan går direkt till hjärt-lungfonden! Kolla in och var gärna med och tävla. Går ju alltid att ge bort i present om man inte vill ha en själv. :D (+ Storleken på tröjorna är ganska små så en L är som en M) Hoppas du vill vara med och tävla :D Ha en bra dag, kram!

#9 - Matilda Berlin

Har jag totalmissat något eller?? Har du börjat jobba igen?? Var då någonstans? Kram <33

Svar: Haha, kanske du har!? ;) Ja, jag behövde lite inkomst, så jag har börjat jobba som städare på ISS, faktiskt väldigt kul, fritt och passar mig bra att kombinera företaget med! :) Kram <33
Johanna Utterberg

#10 - Days by Johanna

Härligt när det löser sig :)

#11 - Pauline Hurtig

så härligt!

#12 - Fanny

åh kul att va igång!

#13 - Lucy

vilka fina ljusstakar och va är det för något nytt jobb ?

#14 - Netti Starby

Vad kul att det går bra på nya jobbet! :-D Kramis

#15 - Christin

Gud så fin inredning! Härliga guldiga detaljer där! Kram

#16 - NICOLE

Är så glad för din skull! Så roligt att det känns bra och att du trivs :) Kramar!