JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK FIVE

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK FIVE
Wihoo, måndag och äntligen är veckan för lite semester här! Eller semester och semester, Patrik har frivecka och resten av oss i högen (den innefattar mig själv och mina syskon) har tagit några dygn ledigt för att vi tillsammans ska kunna åka iväg på en dygns-kryssning till Åbo med härlig middagsbuffé och lite roligt häng. Vi får dessutom nästintill en heldag att spendera i Stockholm, vilket blir roligt. Båten går ikväll, men innan dess ska jag hinna med fyra intro-timmar på ännu en ny del på jobbet, en powerwalk, lång dusch och dessutom lite sista-minuten-packning. Ska bli så jäklans kul att komma iväg från ön ett tag med mina favoritkillar och koppla bort vardagen en stund! Bjuder på förra veckans snapshots, hoppas ni gillar bilderna och jag är glad att min fotoinspiration verkligen har kommit tillbaka nu! Vecka fem var också den en bra vecka, mycket ny upplärning på jobbet och fick även en drös av beröm vilket stärkte mig, grymt fredagsmys, tidiga mornar, avslut på min januari-egoboost-utmaning med C9 och F15, härliga kaffestunder, kul eftermiddag med brorsan och utemiddag med Patriks familj. 
#1 - Carro

Jättefina snapshots! Ha en härlig måndag och start på veckan :)

#2 - Sanna

Så mycket fint!

#3 - Linda

Alltså dina bilder <33

#4 - Sara

Jättefina bilder!

#5 - Ida

Åh vad fina bilder, du är så duktig på att fotografera! :)

#6 - Jessica Högberg

Så mysigt med en liten kryssning!

#7 - Moa

Vad fina bilder :)

#8 - tess

Låter så himla härligt!
Jättefina bilder!

#9 - Amanda

Alltså du är ju verkligen sjukt duktig på att fota, och att "styla upp bilder" hur allt ska stå osv! :D Kram

#10 - Emma

Jätte fina bilder! :D

#11 - Netti Starby

Åh vad roligt att ni ska på kryssning och ha det så himla kul! :-D Kramis

#12 - Zyllah

Det var så nedrans snygga bilder du hade tagit. <3

#13 - Photo by E M E R E L L A

Tack snälla du :) Åh vilka härliga bilder :)

#14 - deninrekampen

Sv: Nej, det är jobbigt. Men hoppas att jag kan sova inatt iaf! :) Ibland blir det såhär när tankarna får bestämma :)

Hoppas ni får riktigt trevlig och roligt på kryssningen! :) Njut!! :)

#15 - Frida

åh vad kul och vilka härliga bilder :)
Jag bokade precis min första semester själv för i år. Men det blir inte förens om två månader :)

#16 - Maria

Så fina bilder och härligt med ledighet
Kram

#17 - Beatrice

Alltså, dina bilder! Så himla fina.

#18 - Rebecka

Du är så duktig på att fota! Vad mysigt det låter :)

Svar:
Eller hur!!

Kram

#19 - Carro

Vad roligt med kryssning! :)

#20 - NICOLE

Så roligt ni ska ha det då! :D Förstår att du längtat. Kram

#21 - Bella

Så himla fina bilder!

#22 - Emelie andersson

Så fina bilder :)

#23 - JoJo

jättefina bilder som vanligt! :D

sv; visst gör det? :D måste prova göra det nån dag.

haha det förstår jag att du också blir. är ju gott med godis ;)

ja man måste få vara lite oeffektiv ibland också. variation är bra helt enkelt ;P härligt att du både var effektiv och oeffektiv i helgen :)

vad avis jag är på dig som är morgonpigg utav dig. det är inte jag för fem öre. hur mycket jag än vill så kommer jag aldrig att bli någon morgonmänniska. hahaha xD helgen har varit bra tack. hoppas att din helg också har varit det och att veckan har börjat bra för dig! kramar <3​​​​​​

#24 - Gabriella

Fina bilder, härligt med lite ledighet!!

#25 - Tilda Barkselius

Åh vad mysigt att ni ska på kryssning!

#26 - Pauline Hurtig

verkligen jättefina bilder!

#27 - moa

vad härligt med en kryssning det förtjänar ni. ser fram emot några bilder från resan. :) kram finis <3

#28 - MALIN

Så himla härliga och fina bilder :) Kram

#29 - Fanny

åh viilka underbara bilder du tar!!

#30 - ajlimullersandvik.blogg.se

Men gud s roligt för er, hoppas att det blir riktigt riktigt njutigt :D

#31 - Agnes

Wow! Så mycket fint! :)

#32 - Matilda Berlin

Är det bikbok-byxorna jag tycker att jag ser?? Visst är dom helt fantastiska?? =) Kram <33

Svar: Det har du helt rätt i, de var så fina men jag var tvungen att skicka tillbaka dem för kände mig inte bekväm i dem, är sån basic-fantast och använder bara i jeans så blir obekväm i allt annat 😅 kram <33
Johanna Utterberg

#33 - Lucy

nej men gud så härligt ändå, hoppas verkligen ni får det riktigt mysigt :) jätte fina bilder btw :D