JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK SEVEN

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK SEVEN
Veckan som precis passerat var min första helt lediga vecka utan jobb på några veckor, så jag har verkligen tagit till vara på att jobba ifatt på företagsfronten. Hann fota massor av bilder i tisdags och var ute hos mina föräldrar hela tre gånger under veckan och gjorde klart hela bokslutet (YESYESYES!). Vecka sju innehöll även härligt helgsmys med supersmarrig ost- & charkbricka, frukost i sängen, sju härliga powerwalks, ny och invigd fräsig sportbh, bra flöde på StyleMood's instagramkonto (in och följ HÄR), en hel del serie-avsnitt, roliga bloggtags i bloggen och ett lugnt tempo här på hemmaplan med några extra spa-stunder och många koppar kaffe. Skön vecka!
#1 - NICOLE

Lät ju som att din vecka var hur bra som helst :D Hoppas den nya också blir det! Kramar

#2 - Dixi Wonderland

Va duktig du är! Jag driver nu 3 olika instagram konton och det känns som ett mirakel om jag hinner uppdatera på alla 3 under en och samma dag xD Sen har man mail, youtube, blogg och jobb vid sidan av. Om folk bara visste hur mycket jobb det är som egenföretagare :/

#3 - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Låter som en finfin vecka! Skönt att jobba ikapp på företagsfronten :)

#4 - Emelie Andersson

så fina bilder :)

#5 - Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Åh ser ut och låter helt fantastiskt :D. Ledighet var du värd :)

#6 - MALIN%20SUNDIN%20-%20MOM%20TO%20BE

Ser ut som en härlig vecka :)

#7 - Amanda Westberg

Åh, du tar så himla fina bilder. Vad använder du för kamera?

#8 - GoForFit

Åh, massa gott! Och så härligt ljusa och fina bilder :*

#9 - Jessica

Så mycket fina bilder :)

#10 - Mirre - Sweetwords

Så levande fina bilder

#11 - Amanda

Låter ju så himla mys!! Charkbrickan såg verkligen såå god ut!! Hoppas den här veckan också blir bra! :D kram

#12 - annelie

en sådan topp har jag oxå från hm :)

#13 - Carro

Underbara snapshots :)

#14 - ISA

åh vad skönt med en sån vecka att komma ikapp lite :) ser ut som du haft det riktigt härligt!

#15 - jessy

Va sugen jag blev på godis nu haha

#16 - Ida Lindborg ♡

Inspo bilder!! :)

#17 - TereseFlinth

Men MUUUMS och vad fina bilder!!

sv: Åh men tack snälla!! Tack, vad roligt att du tycker det!
Kramis

#18 - MALIN

Sååå härliga och fina bilder! Kram

#19 - Bella

Så fina bilder!

#20 - Amanda CL

härliga foton! Och skönt att vara klar med bokslutet :D

#21 - Maria

Härligt att vara klar med bokslutet
Kram

#22 - Moa

Jätte fina bilder!

#23 - Angelica

Lät ju som en perfekt vecka! & dina bilder, alltså wooow. Blir lite avis, haha!

#24 - Clara-Sofia

Ser riktigt härligt ut!

#25 - Pauline Hurtig

så härliga bilder!

#26 - Felicia

ååå vad fina bilder

#27 - JoJo

så fina bilder. som vanligt! :D

sv; jag hann med allt i söndags. var sjukt trött efter att allt var klart. hade hållit igång hela dagen :P haha! men skönt att det är gjort nu :)

jag borde kanske börja införa att äta frukost i sängen ibland på helgerna. dock är jag ingen frukostperson xD haha! så är kanske därför jag aldrig gör det ;P

ja det blev t om chips och dipp i helgen. det var så gott! :D

hoppas din vecka är fin tjejen! :) kramar <3​​​​​​