JOHANNA UTTERBERG - SNART ÄR DET HELG

Johanna Utterberg

SNART ÄR DET HELG
Bara EN liten dag kvar innan det är helg och det känns så fantastiskt och välbehövligt efter denna tunga arbetsvecka! Imorgonkväll är det minsann jag som unnar mig en påse godis, riktigt fredagsmys och massa härliga filmer på min ensamkväll då karln jobbar natt. Längtar faktiskt redan! Nu är vi ju inte riktigt på helg ännu, men resten av denna kväll lär det inte bli mycket gjort, jag ska bara fixa lite i köket och läsa lite bloggar innan jag går och lägger mig så jag orkar upp vid fem-snåret imorgon bitti. Work hard, dream big peepz!
#1 - Gabriella

Att unna sig en påse godis låter inte helt fel, ska nog också göra det!!

#2 - Days by Johanna

Låter som du kommer få en härlig fredags kväll

#3 - Zyllah

Jag ska också upp strax efter 5 imorgon, jätte jobbigt. <3

#4 - Carro

Åh så mysigt det lät, förstår att du längtar till imorgon :)

#5 - Tilda Barkselius

Underbart att helgen är nära!!

#6 - Mirre

Ja minsann jag tänker också minsann unna mig, denna veckan har jag också varit väldigt nyttig i stort sett så mycket det bara går, så nån liten belöning lär man få så länge man inte överdriver

#7 - Photo by E M E R E L L A

Det var det :) Åh vilken härlig bild :)

#8 - MALIN

Älskar det blåa tillsammans med det guldiga! Kram

#9 - Ida

Ska bli skönt med helg, även om jag jobbar!! Kram <3

#10 - Ida Lindborg ♡

Så mysigt!

#11 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

En godis påse med film lät inte helt fel. Kanske också ska ta och unna mig det, haha! :) Njut av din helg!

#12 - J

Fint porslin!!

#13 - Angelica

Men åh, vilken mysig bild, sååå härliga färger!

#14 - Netti Starby

Åh vad fint på bilden och väldigt snart är det helg! :-D Kramis

#15 - Sara

Hoppas du får en jättebra helg!

#16 - Moa

Låter verkligen som en perfekt fredag 😍

#17 - Linda

Så skönt med helg igen :-)

#18 - Amanda

Härligt med fredagsmys :D kram

#19 - Sanna

Vad mysigt det låter! Måste verkligen få ihop en gottepåse tills ikväll..

#20 - Matilda Berlin

Såå fantastiskt med fredag! Nu gör vi det här och sen tar vi helg tycker jag (och din låter ju heeelt fantastisk =) ) Kram finaste <33

#21 - Fanny

åh du är superduktig tjejen!!

#22 - ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så gott det såg ut med kaffe :D. Hoppas din helg blir toppen :)

#23 - Jessica Högberg

Låter verkligen härligt att längta till!!

#24 - Pauline Hurtig

härligt med godismys!