JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: BREAKFAST IN BED

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: BREAKFAST IN BED
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Hur mysigt är det inte att ta frukosten i sängen?! Älskar det! Jag dukar gärna upp frukosten på en marmorbräda, det blir ju lite extra fint då och är bra som stöd när man ställer ner det på sängen. För några dagar sen gjorde jag i ordning en skål yoghurt med frusna hallon, solroskärnor och kokosflingor, så gott och tillsammans med en kopp kaffe blir det perfekt som enkel frulle.
Jag och mitt företag StyleMood har massor av olika modeller på marmorbrädor i webshopen som du hittar HÄR. Det finns runda, rektangulära, gröna, vita, med handtag och utan handtag. Vilken är din favorit? Min personliga favorit är helt klart den HÄR stora vita modellen för 249 SEK.
Direktlänk till StyleMood HÄR och marmorbrädan på bilderna HÄR.
#1 - jessy

Perfekt sätt att starta dagen på :D

#2 - Sara Möller

Frukost i sängen kan vara det härligaste och mysigaste som finns :)

#3 - Gabriella

Åh såå gott!!

#4 - JoJo

åh vad mysigt! :D

sv; ja, den är riktigt bra!! :D

hihi ja det var kul att han ville ställa upp och svara på lite frågor till din blogg :)

haha det längtar jag också efter varje vecka och även chips <3 det älskar jag!! ;)

tack vännen det har jag haft. hoppas du också har haft det :) skönt med fredag imorgon, helgen är nära nu! :D kramar <3​​​​​​

#5 - Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Har typ aldrig ätit frulle i sängen, tycker det verkar så riskabelt för kladd :-p

#6 - Amanda Westberg

Åh, superfint. Ska verkligen ta mig en titt!!

#7 - Ida

Men gud vad mysigt, älskar dina bilder!! :)

#8 - J

Så mysigt!!

#9 - Netti Starby

Jag älskar marmorbrädor och vad mysigt med frukost i sängen! <3 Kramis

#10 - Carro

Åh så mysigt! Älskar marmorbrädan! Och ja, tiden går sjukt fort!

#11 - Anita

Men vilken lyx, ser underbart ut :D kram

#12 - Jennisbeauty

Drömfrullen ju!!

#13 - TereseFlinth

Men ååh vad fint och gud så mysigt!! Älskar allt!!

sv: Men tack finaste du, vad roligt att du tycker det!!
Ja men precis, det är superviktigt.
Kram

#14 - Linda

Gud vilka fina bilder, och god frukost!

#15 - Bella

Åh vad gott och mysigt!

#16 - Moa

Bilderna är så fina :)

#17 - Marie

Ser helt underbart ut

#18 - Dixi Wonderland

Fan va mysiga dina bilder är :D Du får ju mig att vilja äta hallon, något jag avskyr xD

#19 - Eleonora Adriana ♥

Mysigt!

#20 - MALIN SUNDIN - MOM TO BE

otroligt vackra bilder :)