JOHANNA UTTERBERG - SUNDAY MOOD

Johanna Utterberg

SUNDAY MOOD
Vaknade med lite söndagsångest idag, helgen har verkligen gått i ett nafs! Tog mig ut på en powerwalk i duggregnet och dukade sedan upp frukost här hemma som vi nu suttit och njutit av i timmar framför tvn/datorn. Härligt med lugnet ändå, ska sitta kvar här i soffan och hålla på med bildredigering och förbereda lite blogginlägg inför nya veckan och inte göra mycket mer än så idag. Skönt med dagar utan massa måsten!
#1 - MALIN SUNDIN - MOM TO BE

men åh vad gott!

#2 - Johanna

Låter som en bra början! Och fin frukostbild😊

#3 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så härligt det låter :D. Ska också försöka ta mig ut en sväng :)

#4 - Carro

Mysigt med långfrukost :)

#5 - Mirre

Så nyttig hälsosam macja, vilket hårdbröd är det?

Svar: Ja det är riktigt bra frukostmacka! :) Hårdbrödet är typ som polarknäcke fast fyrkantigt, finns i alla affärer :)
Johanna Utterberg

#6 - JoJo

åh det där såg ju inte alls fel ut! :D

sv; haha vad kul att du också stör dig på såna tjejer ;P

ja jag hade fullt upp hela förra söndagen. denna söndag är det lugnare. har tränat och så blir det lugnt resten av dagen. :P variation är bra sägs det ;P haha!

nej men precis. jag kan inte heller äta direkt jag har vaknat, då mår jag bara illa. måste ha varit vaken nån timme innan jag kan äta. så kanske kan börja införa brunch i sängen på helgerna ;)

hoppas du har en fin helg vännen! har du gjort nåt kul? :) kramar <3​​​​​​

#7 - jessy

Tycker med den här helgen gick himla fort :(

#8 - J

Åh vad gott!!

#9 - Elin

Sv: ja det blev de absolut!! Mums så gott de där såg ut :)

#10 - ajlimullersandvik.blogg.se

Din sdan där frukostmacka ser alltid sååååå himla god ut. Jag är helt avundsjuk!

#11 - Emelie andersson

Så mumsigt! :)

#12 - Gabriella

åh så gott, tråkigt med duggregn!!

#13 - Linda

Men guuuud så gott!!

#14 - Carro

Hoppas du får en härlig måndag och start på veckan :)

#15 - NICOLE

Det lät som en bra dag, minus söndagsångesten! Hoppas det känns bra idag :)