JOHANNA UTTERBERG - ATT FÅ STYRA MIN EGEN TID

Johanna Utterberg

ATT FÅ STYRA MIN EGEN TID
Idag vaknade jag upp ganska tidigt och möttes av världens snöstorm! Lyckades ta mig ut och iväg för att skicka iväg ett stort paket med en C9- och en F15-box i, till min kompis som jag ska köra och starta upp dessa utmaningar ihop med om några dagar. Ska bli så skoj att få lite sällskap och kunna sporra varandra, jag känner mig väldigt taggad! Brorsan kom hit igår för film- och middagshäng och stannade även över natten så när han hade vaknat gjorde vi frukost innan han begav sig hemåt och jag kunde påbörja min arbetsdag. Kan säga att det finns inget härligare än att kunna styra sina egna arbetstider som egen företagare, allt mitt arbete är till största del onlinebaserat vilket gör att jag kan vara precis var jag vill när jag arbetar och göra det när jag vill. Det är något mål som jag alltid har haft, att få styra min egen tid och inte att tiden ska styra mig.
Idag har jag börjat kika på vårnyheterna bland annat, har nämligen fått alla kataloger från mina leverantörer och det är ju så kul och se vad för trender och snygga nyheter som har dykt upp i sortimenten. Har även fixat lite bilder för marknadsföring av C9- och F15-boxarna och hållt på med lite planeringsjobb, samt haft utbildning med Forever-teamet nu under kvällen. Dessutom har jag satt upp nya mål för StyleMood och dessa ska jag självklart dela med mig av här i bloggen inom de närmaste dagarna!
#1 - Johanna

inspirerande läsning, går själv i starta-eget-tankar! heja!

#2 - Jessica Högberg

Härligt att få styra sin egen tid... det gör jag ganska mycket oxå med frilans även om jag måste vara på plats när jag jobbar så väljer jag själv när och om;)

#3 - Jeanette

Härligt med film och middagsmys med brorsan :) Och låter verkligen super skönt att styra över sin tid själv

#4 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Hörde att det var ganska mycket kaos på Gotland. Inte bara snöstorm utan mycket som ställdes in också! Hoppas ni överlever tills det börjar gå över! :)

#5 - Bambi

Jag måste verkligen ta mig tillbaka in i de mer hälsosammare rutinerna igen. Fallit ur dom helt. C9 har jag läst mycket om så får se om jag vågar testa.

Svar: Det är så skönt när man väl har tagit tag i det, men största steget är såklart att göra det. C9 är grymt om man vill kicka igång kroppen och få in ett bra tänk på hur man faktiskt kan förändra kost- och motions-vanor. :)
Johanna Utterberg

#6 - Frida

Ja det var riktigt smarrigt :)
åh låter verkligen superhärligt att kunna styra över sina egna arbetstider. Jag har förvisso flex, men det är inte riktigt samma sak :P

#7 - Agnes

det är 11 minusgrader ute här hos mig och massa snö men idag behöver jag inte gå ut haha. Alla paket skickade jag igår.
Satt också upp nya mål för Le Boutique. Hoppas vi båda lyckas! Håller tummarna för dig finaste Johanna :)

#8 - Matilda Berlin

Så avis jag är! Drömmer verkligen också om att kunna styra mina egna arbetstider! Kram fina du och njut av livet =) <33

#9 - Pauline Hurtig

roligt med vårnyheter!

#10 - Mikaela

Lycka till med C9! :)

#11 - jessy

Spännande med vårnyheter :D

#12 - NICOLE

Kul att du hade besök av din bror :D SV: ja visst är det underbart med tulpaner :) Kommer nog bli en hel del buketter nu om jag känner mig själv rätt ;)