JOHANNA UTTERBERG - SKIMRANDE GODBITAR

Johanna Utterberg

SKIMRANDE GODBITAR
- I samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Redan torsdag, jäklar vad dagarna springer på fort! Stormen har blåst förbi och jag tog en 5 km lång powerwalk i strålande sol, med klarblå himmel och det var nästintill vindstilla. Väldigt härligt! Ska snart förbereda min lunch som består av en riktigt smarrig proteinshake med hallon, ingefära och lime, sen tänkte jag planera upp resten av veckan och skriva ut lite viktiga papper.
Jag har ju helt glömt och visat vilka fina örhängen jag fick i sista luckan på min julkalender, nämligen dessa skimrande godbitar! Verkligen mina favoriter i hela kalender! Glasboxarna och badlakanet finns i min webshop på www.stylemood.se! Gå gärna in och kika på StyleMood, jag har grym rea på massor av varor just nu!
#1 - Silja

Väldigt tjusiga var dom 😍

#2 - Lucy

Riktigt skönt att få fint väder efter stormen själv har vi fått hit solen nu men tyvärr så blåser det fortfarande mycket :/ vilka fina örhängen :D

#3 - Netti Starby

Åh vad fina och så skönt att du hade fint väder idag när du promenerade. Kramis

#4 - ajlimullersandvik.blogg.se

De var verkligen ljuvliga :D :D

#6 - Matilda Berlin

Men asså gud vad fina! Både örhängena och boxen =) Kram fina du och hoppas du har en underbar kväll! Kram <33

#7 - Gabriella

Åh såå fin Box!!

#8 - JoJo

jättefina örhängen! :D

sv; haha ja jag har en del. men blir ju så när man hittar ett märke man verkligen gillar! :)

bara ärlig fina du!! :D

aaw, ingen fara :) jag tycker att du är så himla duktig med ditt nya liv! <3

hoppas att du har en fin vecka. snart är det helg igen! :D har du nåt kul inplanerat denna helgen också? :) kramar <3

#9 - Tilda Barkselius

Men gud så fina örhängen! vad var det för julkalender du hade?

Svar: Tack snälla! :) Jag hade glitters julkalender med smycken.
Johanna Utterberg

#10 - Amanda

Men åh vilka fina örhängen! Verkligen super fina :D kram

#11 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Riktigt snygga örhängen och skönt att du kunde ta dig ut på en powerwalk efter stormen. Man vågade knappt gå ut under stormen, haha! :) Hoppas resten av veckan blir bra planerad!

#12 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh glasboxen är jättefin verkligen. Gillar örhängena med :)

#13 - MALIN

Sååå fina örhängen! Kram

#14 - Celine

Wow så fina!

#15 - Amanda Jona [SPONTAN]

Örhängena var ju bara så fina! :)

#16 - Linda

Gud så vackra!

#17 - Jessica

Åh så fina

#18 - HTTP://nouw.com/carroat

Härligt med sol, här har den inte visat sig på länge :/

#19 - Ida Lindborg ♡

åh så fina!

#20 - Sarah

fina smycken =)