JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM LAST WEEK

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM LAST WEEK
Min fotoinspiration är inte på topp idag så jag bjussar istället på några snapshots från den första veckan på året. Det har varit en bra start på 2017, jag har njutit av en lugnare vecka (januari är ju inte försäljnings bästa månad om vi säger så) som innehöll häng med brorsan och lyxmiddags-kväll där vi toppade kvällen med lite charkisar och ost, filmmaraton, promenader, babyshower, spelkväll och middag hos mamma och pappa, sköna hemmadagar i mjukiskläder, whiskeykväll med Patrik och hans kompis samt lite företagsjobb. Eftersom sambon är ledig denna vecka så passar jag på att hålla lite lugnare tempo också, samtidigt som jag fokuserat betar av dagar på min C9-utmaning. Skönt!
Förresten, gillar ni inlägget så kan ni väl trycka på hjärtat här nere?
#1 - Beatrice

Riktigt fina bilder! Kramis.

#2 - NICOLE

Inlägg med "bilder från veckan" och liknande är så härliga tycker jag :) Skönt att du haft det lugnt. Kram

#3 - ISA

alltså Johanna, du är SÅ duktig på att fota och göra fint! blir inspirerad <3

#4 - Gabriella

Såå fina bilder!!

#5 - JoJo

åh så fina bilder! :D

sv; åh tack fina du! det värmer att höra! :) du också duktig med din träning och din nya livsstil :D

ja sånt är alltid roligt att se :)

låter också som att du också har haft en bra helg. såg nån bild både på insta och fb att du har varit på babyshower. vad roligt :D tack och detsamma finis! :) kramar <3

#6 - Matilda Berlin

Vadå ingen fotoinspiration?? Det där ser ju fantastiskt ut! Kram finaste <33

#7 - carolines

Dina matbilder är helt underbara :)

#8 - moamedalicia.blogg.se

Så mysiga bilder

#9 - Jeanette

Nu blev jag så himla sugen på myskväll med charkuterier och goda ostar :) Får nog se till att fixa det någon gång snart och vad spännande med din C9 utmaning, lycka till med den! :)

#10 - moamedalicia.blogg.se

Vilka mysiga bilder och ser huur gott ut som helst ❤

#11 - MALIN

Chark-brickan ser såååå drömmig ut! Kram

#12 - Netti Starby

Vad mysigt du har haft det och jättefina bilder från förra veckan :-D Kramis

#13 - Amanda

Super härliga bilder! :D kram

#14 - Pauline Hurtig

jättefina bilder! Tröck på hjärtat :D

Svar: Åh tack så mycket snälla du! :D
Johanna Utterberg

#15 - Ida Lindborg ♡

Så himla härliga bilder! :D

#16 - Ida Lindborg ♡

Så himla härliga bilder! :D

#17 - MATILDA

Så gott med massa chark! :D

#18 - Johanna

ett inlägg jag blev riktigt hungrig av, haha! All mat ser supergod ut!

#19 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Fotoinspirationen ligger verkligen på flera minus noll. Men tyvärr är vädret inte så lockande heller och det blir fortfarande så mörkt ny för tiden! :) Men jag tycker du lyckades bra med att bjuda på bilder från veckan! :)

Svar: JAAA, den är verkligen på noll just nu :( Haha nej exakt, vill ha mer ljus och en fin vår så man kan fota lite ute! Tack snälla <3
Johanna Utterberg

#20 - Matilda

Åh så fin skål!!